کد خبر 709711
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۰
ونگر

طبق آخرین اخبار از روزنامه میرر، ونگر با هزینه 200 میلیون پوندی در امارات ماندنی است.

به گزارش مشرق، پس از باخت تحقیرآمیز آرسنال مقابل کریستال پالاس، خواسته‌ها برای برکناری ونگر بیش از پیش شد.

طبق اخبار رسانه‌ها تاکنون ماسیمیلیانو آلگری و توماس توخل به عنوان اصلی‌ترین گزینه‌های جانشینی ونگر لقب گرفته‌اند. در کنار آن روز گذشته، روزنامه اسپانیایی مارکا در گزارش خود منتشر کرد که از طرف سران باشگاه آرسنال با ارنستو والورده، مربی اتلتیک بیلبائو تماسی گرفته شده تا فصل آینده هدایت لندنی‌ها را برعهده گیرد. 

روزنامه‌های سان و تایمز نیز از سردرگم بودن هیئت رئیسه باشگاه سخن گفتند.

اما روزنامه میرر در گزارش جدید خود اخبار متفاوتی را بازگو کرد. «جان‌ کراس»، خبرنگار نزدیک به باشگاه از تمدید قرارداد 2 ساله با ونگر سخن گفت و بودجه تابستانی را نزدیک به 100 میلیون پوند دانست.

وی مدعی شد آرسنال با فروش بازیکنانی چون ویلشر، چمبرلن، ژیرو، اسپینا، لوکاس پرز و مسعود اوزیل این رقم را به 200 میلیون پوند افزایش می‌دهد.

«جک ویلشر» اکنون با 20 میلیون پوند به باشگاه وستهام یونایتد نزدیک شده و «الکس اوکسالا چمبرلن» نیز از طرف سیتی، لیورپول و من‌یونایتد پیشنهاد دارد.

«مسعود اوزیل» نیز گرچه چند روز گذشته از ماندن خود در لندن سخن گفت اما اگر اطمینان کافی به ونگر نداشته باشد می‌تواند تیم را ترک کند. 

از طرف دیگر، میرر فهمیده که سانچس با اینکه از چلسی، سن‌ژرمن و یوونتوس پیشنهادهای بسیار خوبی دارد اما می‌خواهد یک سال دیگر در امارات بماند. ستاره شیلیایی تابستان آینده، به بازیکنی آزاد بدل شده و می‌تواند به هر جا که بخواهد سفر کند. 

در ادامه این گزارش آمده که سران باشگاه توپچی‌، با فروش این بازیکنان، برای جذب 7 بازیکن برنامه‌ریزی کرده‌اند. آنها یک دروازه‌بان، دو مدافع عقب، یک هافبک تدافعی، 2 هافبک کناری و یک مهاجم نیاز دارند.

*الکساندر لاکازت

مهاجم لیون که آماری فوق‌العاده در تیم فرانسوی از خود ثبت کرده، هدف اصلی آرسنالی‌ها در تابستان لقب گرفته است. 

*کیران تیرنی و موسی دمبله 

2 ستاره جوان سلتیک اسکاتلند زیر نظر توپچی‌ها قرار گرفته‌اند. البته رقابت آنها با دیگر تیم‌ها مثل سیتی و چلسی بسیار سخت خواهد بود.

*ویلفرد زاها

ستاره بی چون و چرای این فصل لیگ جزیره که در کریستال پالاس بازی‌های درخشان از خود نشان داد شدیدا از طرف تاتنهام و سیتی پیشنهاد دارد. آرسنال نیز به قافله پیوسته و امیدوار است بتواند ستاره ساحل‌عاجی را به امارات آورد. 

* جوردن پیکفورد یا جک باتلند
 

آرسنال برای جانشینی چک، یکی از 2 دروازه‌بان تیم‌های ساندرلند و استوک‌سیتی را می‌خواهد. پیکفورد که با ساندرلند در آستانه سقوط به دسته یک قرار گرفته شاید جدی‌ترین گزینه توپچی‌ها باشد.

بدیهی است نام‌های دیگری به این لیست اضافه می‌شود. 

میرر در انتهای گزارشش حتی از تغییر در کادر فنی ونگر نیز سخن گفت. آنها شدیدا به دنبال مدیر ورزشی دیگری بوده و برای این کار خواستار جذب «مارک اورمارس»، مدیر ورزشی آژاکس یا «میشاییل سورک»، مدیرورزشی باشگاه دورتموند هستند. 

مربی دروازه‌بان، بدنسازی و استعدادیاب‌های تیم نیز در آستانه تغییر قرار گرفته‌اند.

باید دید آرسنال سال آینده آیا تغییری شگرفی خواهد داشت یا مثل سال‌های گذشته برای مقام چهارم می‌جنگد!؟

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس