کد خبر 709598
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۸
ناو روسی

ناو گروه ناوگان نیروی دریایی روسیه در اقیانوس آرام متشکل از دو ناو جنگی روز سه شنبه وارد بندر بوسان کره جنوبی شد.

به گزارش مشرق، این سفر در چارچوب تبادلات و همکاریهای نظامی دو کشور صورت گرفته و پیشتر نیز این ناوگروه سفری به کره جنوبی داشته است.
یونهاپ، خبرگزاری کره جنوبی اعلام کرد که ناوهای جنگی روسیه با نام های «واریاژ» و «پچنگا» که دارای موشک های هدایت شونده هستند، از امروز به مدت چهار روز در بندر بوسان توقف خواهند داشت.

همچنین بر اساس این گزارش، قرار است ملوانان و خدمه ناوهای روسی با مقامات فرماندهی نیروی دریایی کره جنوبی واقع در شهر بوسان دیدار و گفت وگو کنند.ناوگروه کشور روسیه در حالی با هدف حسن همکاری و تبادلات نظامی در بندر بوسان پهلو گرفته است که آمریکا دو روز پیش در اقدامی کاملا تحریک آمیز و در راستای تشدید بحران در منطقه شرق آسیا بویژه شبه جزیره کره، کشتی های جنگی خود از جمله ناو غول پیکر «یو.اس.اس کارل وینسون» و چند ناو دیگر را با هدف آنچه تامین منافع خود در مقابل کره شمالی خوانده بود به سوی آبهای همجوار کره شمالی حرکت داده است.

گفتنی است، 13 ژانویه سال جاری میلادی نیز ناوگروه ناوگان نیروی دریایی روسیه در اقیانوس آرام متشکل از کشتی ضد زیردریایی «آدمیرال تریبوتس» و تانکر دریایی «بوریس بوتوما» وارد بندر بوسان کره جنوبی شده بودند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • روح الله IR ۱۹:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
    5 1
    دم روسیه گرم و لعنت بر امریکای شغال

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس