کد خبر 709114
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۶ - ۰۴:۰۶
گریزمان

ستاره فرانسوی تیم فوتبال اتلتیکومادرید یکی از مهاجمان مورد علاقه تیم‌های بزرگ در این روزهاست.

به گزارش مشرق، آنتوان گریزمان، بازیکن تیم فوتبال اتلتیکومادرید با پیشنهادهای مختلفی روبه رو است. وی در تابستان پیش رو شاید اسپانیا را به مقصد تیمی دیگر ترک کند.

این در حالی است که تیم رقیب یعنی رئال مادرید هم به دنبال خرید این بازیکن است. باشگاه اتلتیکومادرید در اقدامی جدید سعی دارد قرارداد بازیکن 26 ساله خود را تمدید کند. اتلتیکو می‌خواهد دستمزد این مهاجم را از سالی 7 میلیون یورو به سالی 10 میلیون یورو افزایش دهد.

این یک دستمزد ویژه برای مهاجم ملی پوش اتلتیکو خواهد بود؛ بازیکنی که با این تمدید قرارداد یکی از گران‌ترین ستاره‌های لیگ اسپانیا خواهد شد. گریزمان در حال حاضر مهم‌ترین بازیکن اتلتیکو مادرید است که نقش زیادی در پیروزی‌های تیمش در این سال‌ها داشته است.

وی سومین فصل حضورش در باشگاه مادریدی را پشت سر می‌گذارد و با درخشش در این تیم موفق شد به تیم ملی فرانسه هم راه یابد. این در حالی است که باشگاه اتلتیکومادرید به تازگی قرارداد ستاره 26 ساله‌اش را تا سال 2021 تمدید کرده است.

دستمزد فعلی گریزمان در اتلتیکو سالانه 7 میلیون یورو است. شنیده می‌شود اتلتیکو دوست دارد بند آزادسازی این ستاره فرانسوی را در قرارداد جدید افزایش دهد و به رقم 100 میلیون یورو برساند.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس