روحانی و نوبخت

روحانی معتقد بود که قدرت خرید یارانه در سال ۹۲ به ۱۵۰۰۰ تومان رسیده است و اگر همین‌گونه ادامه پیدا کند، ارزش این پول به صفر می‌رسد.

سرویس سیاست مشرق- بسیاری از وعده های ریز و درشتی که حسن روحانی در زمان تبلیغات انتخاباتی روی آنها مانور کرد، امروز، پس از چهار سال فعالیت، قابلیت بازخوانی دارد. وعده‌هایی که بعدها روحانی و بسیاری از دولتمردان به عملی نشدن آنها اذعان کردند.

یکی از وعده‌های روحانی، ادامه‌دادن یارانه نقدی و اضافه کردن یارانه کالایی بود. روحانی در زمان انتخابات ۹۲ اذعان داشت که قدرت خرید یارانه نقدی به ۱۵۰۰۰ تومان رسیده است و اگر این روند ادامه پیدا کند، ارزش این پول تمام می‌شود! با این وجود، دولت هیچ‌گاه تلاش نکرد که این مبلغ را افزایش دهد و حتی بعدها توسط دولت بسیاری از افراد از گرفتن یارانه محروم شدند و نوبخت، سخنگوی دولت آمار این افراد را ۴۸۵۳۳۸۶ نفر اعلام کرد.

دانلود

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • قول IR ۰۱:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۱
    7 1
    روحانی صرفا با قول ادامه دادن به مسکن مهر و یارانه رای آورد. کافی بود می گفت ادامه نمی دهد تا ببینید رای در خارج از تهران دارد یا نه.
  • امین IR ۰۴:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۱
    5 1
    نمیخام ب تیم روحانی حمله کنم اما مردم وضع خوبی ندارن تقریبا نود درصد مردم درگیرن.
    • کیان IR ۰۸:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۱
      0 0
      سلام امین جان. ولی تو حمله کردی و این کاری که تو کردی باعث میشه که روحانی به تو بگه بی سواد و ترسو و جهنمی. چون اون زمان به این نظرها همچین نگرشی داشتند ایشون. ولی حالا که انتخابات شروع شده هرچی اخ بود به به شده. مراقب باش که لبهات رو وزیر اطلاعات نبوسه. چون جاش خیلی میسوزه.
  • کیان IR ۰۸:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۱
    2 1
    واقعا این حرف رو گفته؟ از نوبخت اجازه گرفته که این رو گفته؟ یعنی میخواد همش برای دولت مصیب به بار بیاره؟ شوووووووووووووخی میکنی؟ نه بابا اشتباه میکنی. این حرفها رو براش در آوردن. اون عزت مردم رو با این کارها پایین نمیاره. اون حتی آب خوردن رو با بطری به درب خونه ها تحویل میده ولی یارانه رو نه.
  • محمدرضا IR ۰۹:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۱
    1 0
    اون چهار ملیون نفر ادمای بالای متوسط و مرفه و نیز ثروتمندان می باشند و خانواده هایشان......وقتی طرف ماشین بالا پنجاه ملیون داره یا خانه بالا پانصد ملیون دلیل نداره از جیب ملت یارانه هم بگیرن.....کار خوبی کرده یارانه اونها رو قط کرده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس