قرارگرفتن مارین لوپن، نامزد ملی‌گرای فرانسه در انتخابات ریاست‌جمهوری آتی در صدر بسیاری از نظرسنجی‌ها- گتی‌ایمیجز

اعتراضات مخالفان نامزد جبهه ملی فرانسه در انتخابات 2017 در سالن محل برگزاری نشست انتخاباتی وی و درگیری آنها با مأموران امنیتی این حزب، نشست انتخاباتی مارین لوپن را به تعطیلی کشاند.

 به گزارش مشرق، سالنی در شهر آژاکسیو واقع در جزیره کُرس فرانسه که «مارین لوپن» نامزد حزب راست افراطی جبهه ملی در انتخابات ریاست جمهوری آتی قرار بود دیروز شنبه در آن نشست انتخاباتی برگزار کند، در پی اعتراض عده‌ای از مخالفان وی و درگیری آنها با سرویس‌ امنیتی حزب جبهه ملی و استفاده از گاز اشک‌آور، تخلیه و نشست انتخاباتی وی لغو شد.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، در پی آغاز اعتراض حدود ۱۵ نفر از معترضان مخالف لوپن در سالن آژاکسیو، مأموران سرویس امنیتی وی برای بیرون راندن آنها از سالن نشست اقدام کردند که در نهایت مداخله آنها به درگیری با مخالفان و پرتاب گاز اشک‌آور و تخلیه سالن نشست منتهی شد.

براساس این گزارش، استفاده مأموران سرویس امنیتی لوپن از گاز اشک‌آور موجب شد که عده‌ای به ویژه افراد مسن دچار ریزش اشک شوند و عده‌ای دیگر به شدت دچار سرفه شدند.

معترضان پس از خروج از سالن همچنان به اعلام مخالفت خود با لوپن ادامه دادند و مقابل سالن تجمع کردند.

نزدیکان مارین لوپن ملی‌گرایان جزیره کُرس را به برگزاری این تظاهرات متهم می‌کنند و مدیر کمپین انتخاباتی لوپن فرماندار این جزیره را در این رابطه متهم کرده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس