کد خبر 708291
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۱
نظامیان سعودی

شماری از نظامیان اماراتی و سودانی در حمله موشکی نیروهای یمنی به تجمع نیروهای متجاوز و مزدور در شهر «المخا» واقع در استان «تعز» یمن کشته شدند.

 به گزارش مشرق به نقل از شبکه خبری المسیره، یک منبع نظامی روز شنبه گفت: یگان موشکی ارتش و کمیته های مردمی یمن، روز شنبه چند فروند موشک کاتیوشا به تجمع عناصر متجاوز و مزدور در المخا شلیک کردند.


بامداد روز شبنه نیز شماری از عناصر متجاوز و مزدور در حمله موشکی و توپخانه ای نیروهای یمنی به تجمع آنها در این شهر کشته شدند.


از سوی دیگر کشتی های جنگی ائتلاف متجاوزان تحت رهبری عربستان بامداد روز شنبه دست کم ۱۶ فروند موشک به مناطق مختلف شهر المخا شلیک کردند؛ جنگنده های متجاوز نیز ۹ بار منطقه «یختل» شهر المخا را هدف حمله قراردادند.


عربستان همراه با چند کشور دیگر از روز ششم فروردین سال ۹۴ اقدام به تجاوز نظامی به یمن و محاصره زمینی، دریایی و هوایی این کشور با هدف بازگرداندن عبدربه منصور هادی رئیس جمهوری مستعفی یمن به قدرت کرده است.


این تجاوز نظامی تاکنون نتیجه ای جز کشتار بیش از ۱۰ هزار یمنی، زخمی شدن ده ها هزار نفر دیگر، آواره شدن میلیون ها یمنی و ویرانی زیرساخت های این کشور نداشته است.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مجید IR ۱۱:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۰
    2 1
    ملت مظلوم یمن پیروز است به حول و قوه الهی.
  • ایران IR ۱۲:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۰
    1 1
    قیام یمانی را یاری کنید بیشتر از سوریه حتی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس