کد خبر 708051
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۴
کولاکوویچ

سرمربی تیم ملی والیبال گفت: قوانین همیشه باید باشد و بیرون و داخل زمین رعایت انضباط اهمیت زیادی دارد.

به گزارش مشرق، ایگور کولاکوویچ سرمربی تیم ملی فوتبال در نخستین تمرین این تیم در گفت‌وگو با خبرنگاران، درباره انگیزه سرمربی‌گری‌اش در تیم ملی ایران و همچنین شباهت تیم‌های ملی ایران و صربستان گفت: تیم‌های ایران و صربستان شباهت زیادی به هم دارند. علاقه‌ای که برای حضور در تیم ملی در بازیکنان صربستانی دیده می‌شود، در بازیکنان ایران هم وجود دارد. شما در صربستان هیچ بازیکنی را نمی‌بینید که دعوت سرمربی تیم ملی را رد کند. در ایران هم همین اتفاق می‌افتد و همین علاقه سرمربی تیم ملی را هم افزایش می‌دهد.

او درباره تفاوت‌های تیم ملی ایران و صربستان گفت: صربستان از نظر تکنیکی قوی است و ایران نیز از نظر فیزیک. این خیلی مهم نیست و ایرانی‌ها می‌توانند قوی‌تر باشند.

کولاکوویچ درخصوص نظم و انضباط در تیم ملی ایران گفت: قوانین همیشه باید باشد. قطعا تمرین و کار کردن با فردی که منظم است، راحت‌تر است و بیرون و داخل زمین انضباط و رعایت قوانین بسیار مهم است.

‎سرمربی تیم ملی والیبال با تشکر از اصحاب رسانه برای حضور در نخستین تمرین سال جدید ملی پوشان و تبریک سال نو گفت: تمرین امروز تست بازیکنان جوان است چون فلسفه کار من طوری است که بازیکنانی که جوان هستند را آزمایش می‌کنم چرا که در آینده قرار است ازاین بازیکنان استفاده کنم و در محیط بازی ببینیم  چطور هستند.

کولاکوویچ افزود: تا ۱۵ آپریل (۲۶فروردین) صبر می‌کنیم تا گروه دوم بازیکنان که یک ماه استراحت دارند به ما بپیوندند.
‎تمرینات ما کم کم شروع می‌شود. امروز روز ابتدایی است که شروع کردیم و سخت نگرفتیم ولی رفته رفته تمرینات سخت‌تر خواهد شد.
‎ این سرمربی توضیح داد: پنج روز تمرین داریم. در این مدت ۹ جلسه تمرین می‌کنیم و بعد از آن تعیین می‌کنیم که چه کسانی بمانند و چه کسانی باید بروند و برای مسابقات اردبیل به تیم امید بپیوندند.
‎کولاکوویچ اضافه کرد: بازیکنانی که به خانه برمی‌گردند ناراحت نباشند چون باز هم به تیم ملی برمی‌گردند و  ازپتانسیل آن‌ها استفاده خواهد شد. بازیکنان دیگر هم که ۱۵ آپریل به تیم ملحق می‌شوند.
‎سرمربی تیم ملی والیبال در خصوص جدیت تمرینات گفت: تمرینات ما با جدیت برگزار می‌شود ولی به توان بازیکنان نگاه می‌کنیم. باید تمرینات را از سطح ساده‌تر شروع کنیم چون برای سلامتی و جسم بازیکنان ضرر دارد. دوره‌ای هست که باید ریکاوری شوند و بعد به تمرینات اصلی بازگردند.  تا دو، سه روز آینده باید روحیه جنگندگی بازیکنان نشان داده شود تا بازیکنانی که قرار است به تیم دعوت شوند.
‎وی در مورد برگزاری بازی‌های دوستانه نیز بیان کرد: قرار است با مسابقات دوستانه شروع کنیم. ما مسابقاتی با تیم‌های اسلوونی، مونته نگرو و لهستان خواهیم داشت. تست خوبی است  و توان بازیکنان قبل از ورود به مسابقات اصلی سنجیده خواهد شد. در واقع این مسابقات برای آمادگی  بازیکنان خواهد بود.
‎کولاکوویچ با اشاره به این که نزدیک‌ترین رقابت‌ها لیگ جهانی است، بیان کرد: چون دوم جون قرار است لیگ جهانی برگزار شود نزدیک‌ترین مسابقات است و این آمادگی در درجه اول برای لیگ جهانی خواهد بود.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس