کشتی نفتی

مدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران از اضافه شدن کشتی ایران-کاشان به ناوگان این شرکت طی روزهای آینده خبر داد و گفت: امسال سفارشات جدیدی به ایزوایکو ارائه می‌شود.

به گزارش مشرق، محمد سعیدی مدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در جلسه با مدیرعامل مجتمع کشتی‌سازی و صنایع فراساحل ایران (ایزوایکو) اظهار کرد: کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در کنار ایزوایکو خواهد بود و سفارشات جدیدی را به این کشتی‌ساز در سال جاری ارائه خواهد داد.

وی با بیان این‌که شرکت مشترک شکل عملیاتی به خود می‌گیرد، افزود: تاچند روز آینده کشتی اقیانوس پیمای کاشان به ناوگان عملیاتی کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران ملحق می‌شود.
رضاییان مدیرعامل ایزوایکو نیز با تقدیر از نگاه کشتیرانی به صنعتی کشتی‌سازی گفت: فعالیت مشترک کشتیرانی و ایزوایکو در شرکت پرشیا هرمز عملکرد بی نظیری را طی 4 سال اخیر در پی داشته است. و تعمیرات کشتی به بازه ی زمانی استاندارد جهانی خود رسیده است.

وی تاکید کرد: برنامه ایزوایکو در سال 96 بر اساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب و شعار سال یک برنامه راهبردی و مفصل است که در حوزه مشترک با کشتیرانی نیز نمود دارد.

مدیرعامل ایزوایکو خاطر نشان کرد: کار مشترکی که اواخر سال گذشته در مجموعه شرکت عظیم گسترش این مجتمع آغاز شده نیز یک راهبرد اساسی است که رونق و همکاری مشترک مجدد کشتیرانی و کشتی سازی و مانند پرشیا هرمز در این مجموعه در پی خواهد داشت.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • برجام IR ۱۶:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۹
    3 4
    این برجام ها ، هیچ فایده ای نداشته است
  • محمد جواد IR ۲۰:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۹
    1 0
    هواپیمایی یاد بگیره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس