تکواندو

هفت تکواندوکار عضو تیم ملی بانوان ایران در روز نخست از اولین دوره رقابتهای بین المللی مراکش موسوم به «جام ریاست آفریقا» به دیدار رقبای خود می روند.

به گزارش مشرق، این دوره از مسابقات از امروز شنبه ۱۹ فروردین ماه با حضور ۳۳۹ تکواندوکار از ۳۴ کشور دنیا در سالن «ایبیات» شهر آگادیر مراکش آغاز می شود. تکواندو ایران که تنها در بخش بانوان در این مسابقات حضور دارد در روز نخست با هفت تکواندوکار به دیدار رقبای خود می رود. 

کیانا اخوان در وزن ۴۶- کیلوگرم دور نخست نماینده مصر را پیش رو دارد و در صورت برتری به مصاف برنده دیدار مراکش و مصر خواهد رفت. فاطمه مداحی دیگر نماینده کشورمان در این وزن کار خود از مبارزه با مراکش آغاز می کند و پس از آن تکواندوکاری از آلمان را پیش رو خواهد داشت.

فاطمه اموری تنها نماینده ایران در وزن ۵۳- کیلوگرم در نخستین گام با نماینده مراکش مبارزه می کند و در صورت پیروزی تکواندکاری از تونس را از پیش رو خواهد داشت. پریسا جوادی در وزن ۶۲- کیلوگرم ابتدا به مصاف کرواسی می رود و حنانه همتی در همین وزن نیز باید با نماینده بل‍ژیک مبارزه کند.

در وزن ۷۳- کیلوگرم فاطمه مصطفایی در دیدار نخست می‌بایست با نماینده مراکش پیکار کند و نفیسه مخلصی هم در مبارزه اول می‌بایست رقیب مراکشی خود را از پیش رو برداشته و پس از آن به مصاف تکواندوکار مصر خواهد رفت.

این رقابتها از ساعت ۱۲ به وقت تهران آغاز می شود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس