کد خبر 707451
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۹
گرد و خاک خوزستان

در هجدهمین روز از فصل بهار گرد و خاک دوباره میهمان خوزستان شد و شهرهای مختلف این استان را فرا گرفت.

به گزارش مشرق، بروز پدید گرد و خاک در هوای استان خوزستان از ساعاتی پیش آغاز شده است و شهرها مختلف را در هجدهمین روز از فصل بهار فرا گرفت.

هم اکنون آسمان اهواز و چند شهر دیگر خوزستان با پدیده گرد و خاک روبه‌رو است، هم چنین باد نسبتا شدیدی در این استان در حال وزیدن است.

پیش از این سازمان هواشناسی خوزستان اعلام کرده بود که افزایش سرعت باد در روز جمعه باعث برخاستن گرد و غبار محلی برای ساعاتی در بخش‌هایی از استان می‌شود.

اهواز، آبادان، بستان، شادگان، رامهرمز، بهبهان، ماهشهر، هندیجان و آغاجاری از جمله شهرهای خوزستان هستند که با گرد و خاک مواجه شدند.

همچنین در شهرهایی همچون ایذه، اندیمشک، دزفول، دهدز، شوشتر، مسجدسلیمان، لالی، شوش دانیال و گتوند نیز بادهای شدیدی وزیدن گرفت.

کوروش بهادری در این ارتباط گفت: روز جمعه 18 فروردین ماه وزش بادهای شدید با سرعت 40 کیلومتر در ساعت می‌تواند برخی از کانون‌های داخلی را فعال کند و در برخی از ساعات روز سبب کاهش دید همچنین کاهش کیفیت هوای شهر اهواز و اطراف شود.

مدیرکل سازمان هواشناسی خوزستان افزود: بدون تردید گرد و خاک به شدت روزهای قبل نیست زیرا بارش‌های اخیر و تلاش جهاد کشاورزی در کنترل کانون‌ها موثر هستند.

وی بیان کرد: گرد و خاک روز جمعه موقت است و همان روز از استان خارج می‌شود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس