کد خبر 707306
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۶
دنیل کریگ

«دنیل کریگ» در جدیدترین فیلم از مجموعه «جیمز باند» بار دیگر در نقش مامور ۰۰۷ مقابل دوربین می‌رود.

به گزارش مشرق، تهیه‌کنندگان مجموعه فیلم‌های «جیمز باند» اعلام کردند با توجه به این که «تام هیدلستون» بازیگر مورد نظر آنها دارای قدرت بدنی لازم برای ایفای نقش اصلی این فیلم نیست، «دنیل کریگ» برای پنجمین بار پیاپی در نقش مامور 007 به ایفای نقش خواهد پرداخت.

«کریک» در چهار فیلم شامل «کازینو رویال»، «ذره‌ای آرامش»، «سقوط آسمانی» و «شبح» در نقش مامور 007 ایفای نقش کرده است اما پس از عدم تمایل او به تکرار این نقش، گمانه‌زنی‌های زیادی برای انتخاب «جیمز باند» آینده مطرح شده بود.این بازیگر انگلیسی پس از همکاری با «باربارا براکلی» از تهیه‌کنندگان مجموعه «جیمز باند» در تئاتر موفق «اوتِلو» در برادوی، متقاعد شده که یک بار دیگر در نقش اصلی این فیلم اکشن و جاسوسی بازی کند.

پیش از این نام چهره‌هایی چون «ادریس آلبا»، «آدریان ترنر»، «هنری کویل»، «دامیان لوئیس» و «تام هاردی» برای بازی در نقش «جیمز باند» مطرح شده بود.«دنیل کریگ» در حال حاضر در جایگاه دوم بادوام‌ترین بازیگران «جیمز باند» قرار دارد و 11 سال است که ایفاگر نقش اصلی این مجموعه است. «راجر مور» با بازی در 7 فیلم در طول مدت 12 سال با سابقه‌ترین بازیگر نقش «جیمز باند» محسوب می‌شود.

فیلم «اسپکتر» یا «شبح» بیست و چهارمین و جدیدترین فیلم از مجموعه فیلم‌های جیمز باند بود که در سال 2015 توسط «سام مندس» کارگردانی شد  و در نهایت به فروش جهانی بیش از 872 میلیون دلار در  سینماها دست یافت اما رکورد فروش این مجموعه در اختیار فیلم «سقوط آسمانی» به کارگردانی «مندس» و با حضور «کریگ» و «خاویر باردم» در نقش منفی در سال 2012 است که 1,1 میلیارد دلار در سطح جهان فروخت.

هنوز کارگردان قسمت جدید این سری فیلم مشخص نیست و «سم مندس» کارگردان برنده اسکار که کارگردانی دو قسمت آخر (سقوط آسمانی و شبح) را بر عهده داشته است نیز پیش از این اعلام کرده که دیگر فیلمی از این مجموعه کارگردانی نمی‌کند.سری فیلم‌های «جیمز باند» با فروشی جهانی بیش از پنج میلیارد دلار در جایگاه دوم پرفروش‌ترین سری فیلم‌های ادامه‌دار بعد از مجموعه «هری پاتر» قرار دارد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس