کد خبر 706514
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۱
رضا یزدانی

کاپیتان تیم ملی کشتی آزاد در المپیک ۲۰۱۶ ریو گفت: بعد از انجام مراحل فیزیوتراپی تمرینات خود را استارت خواهم رد

به گزارش مشرق، رضا یزدانی با اظهار رضایت از نتایج جراحی روی پای مصدومش که چندی پیش در آلمان صورت گرفت، گفت: بعد از عمل جراحی به ایران بازگشتم تا روند درمانی ام را طبق دستور پزشک معالج انجام دهم. البته این روند به دلیل عفونت مختصری که بوجود آمد کمی با مشکل مواجه شد، اما خوشبختانه بلافاصله با مصرف داروهای آنتی بیوتیک آنرا کنترل و متوقف کردم.

وی در خصوص ادامه روند درمانی خود افزود: از دو ماه دیگر باید فیزیوتراپی را آغاز کنم که البته این مسئله همچنان با اطلاع و ارتباطی که با پروفسور «بویلون» دارم صورت خواهد گرفت. خوشبختانه نتایج جراحی رضایت بخش بوده و امیدوارم ادامه روند درمان و دوران نقاهت من نیز به خوبی سپری شود.

یزدانی در رابطه با احتمال بازگشت به کشتی گفت: همه چیز به بعد از فیزیوتراپی و نتایج درمانم مربوط می شود اما آنچه مسلم است فعلا قصد خداحافظی از کشتی را ندارم و برای بازگشت به تشک کشتی بسیار باانگیزه و امیدوارم.

رضا یزدانی سال گذشته پس از مصدومیت از ناحیه آشیل پای راست با وجود مشکلات فراوان جسمی با تلاش  توانست خود را به بازیهای المپیک ۲۰۱۶ ریو برساند، اما ناداوری وبدشانسی، اجازه کسب مدال را به او نداد. البته یزدانی بعد از کش و قوس فراوان در خصوص انجام جراحی در ایران یا یک کشور اروپایی، اواسط اسفند ماه سال گذشته به آلمان سفر کرد و توسط پروفسور«بویلون» در کلینیک فوق تخصصی کلن جراحی شد.

منبع: دوبنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس