کد خبر 706506
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۴
عربستان سعودی

ریاض با ورود به سومین سال از تجاوز به یمن، حقوق خلبانان جنگنده‌های نیروی هوایی عربستان سعودی را 60 درصد افزایش داده است.

به گزارش مشرق، هیئت دولت عربستان سعودی از افزایش 60 درصدی حقوق خلبانان نیروی هوایی این کشور خبر داد.

پایگاه خبری «رأی الیوم» با انتشار این خبر نوشت که این در حالی است که حمله نظامی عربستان به یمن وارد سومین سال خود می‌شود.

ائتلاف عربی به سرکردگی عربستان سعودی و مشارکت چندین کشور حوزه خلیج فارس تاکنون صدها حمله هوایی علیه مردم یمن با هدف شکست دادن نیروهای جنبش «انصارالله» انجام داده‌ اما هنوز موفق نشده‌ به اهداف اعلامی خود برسد و تنها یک جنگ فرسایشی را در یمن ادامه می‌دهد.

خبرگزاری رسمی عربستان سعودی اعلام کرد که هیئت دولت این کشور، قوانین دریافتی‌ حقوق مربوط به افسران نظامی را اصلاح کرده است. بر اساس این اصلاحیه، 35 درصد به پایه حقوق خلبانان نیروی هوایی افزوده می‌شود و افزایش حقوق خلبانان جنگنده به 60 درصد رسیده است.

عربستان سعودی از فروردین 1394 به بهانۀ حمایت از عبدربه منصور هادی، رئیس‌جمهور مستعفی یمن، و تضعیف جنبش مردمی انصارالله، تجاوز نظامی خود به این کشور فقیر عربی را آغاز کرده است.

این تجاوز نظامی تاکنون بیش از 12 هزار کشته و بالغ‌بر 40 هزار زخمی برجای گذاشته است.

 در این حمله‌ها همچنین خسارت‌های زیادی به زیرساخت‌های یمن از جمله بیمارستان‌ها، جاده‌ها و مدارس وارد شده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • یک ترک IR ۱۶:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۵
    2 9
    حملات یمن باید متوجه مخا باشد وگرنه سعودی ها پررو می شوند و قصد حدیده را می کنند سقوط مخا زمانی رفت که باب المندی سقوط کرد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس