کد خبر 705632
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۸
رضا شاهرودی

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید بازیکنان این تیم در دیدار با صنعت نفت آبادان انگیزه لازم را نداشتند.

به گزارش مشرق، رضا شاهرودی درباره شکست پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان، اظهار کرد: فکر می‌کنم در دیدار مقابل صنعت نفت آبادان کل تیم خوب نبودند. نمی‌توانیم بگوییم یک یا دو بازیکن خوب نبودند بلکه باید بگوییم کل تیم عملکرد خوبی نداشتند. این باخت تلنگری به بازیکنان بود تا به خودشان بیایند.

وی در پاسخ به این سوال که دلیل شکست پرسپولیس را در چه می‌داند، گفت: تعطیلات لیگ روی تیم و عملکرد بازیکنان تأثیر گذاشته بود. البته می‌دانیم این تعطیلی برای همه تیم‌ها بوده و روی تیم‌ها تأثیر گذاشته است. با این حال هنوز هم 9 امتیاز اختلاف میان پرسپولیس و تیم دوم جدول باقی مانده است و مطمئناً بازیکنان در دیدار برابر پیکان این شکست را جبران می‌کنند و به سوی قهرمانی حرکت خواهند کرد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در بخش دیگری از صحبت‌هایش با بیان اینکه بازیکنان برابر صنعت نفت انگیزه لازم را نداشته‌اند، گفت: نمی‌دانم چرا در این بازی بازیکنان انگیزه لازم را نداشتند. درست است که تا به حال بسیار خوب عمل کرده‌اند اما در بازی آخر عملکرد خوبی نداشتند. اگر غرور بازیکنان را بگیرد برای تیم گران تمام می‌شود. مطمئناً کادر فنی طی یکی، دو روز آینده نکات فنی را به بازیکنان گوشزد می‌کنند تا در دیدار مقابل پیکان و همینطور ادامه لیگ تیم بتواند امتیازهای لازم را برای قهرمانی جمع کند.

شاهرودی درباره رامین رضائیان هم گفت: متأسفانه آقای برانکو این بازیکن را نبخشید و حتی روی علی پروین را هم زمین انداخت. این بازیکن از نظر فنی می‌تواند به تیم کمک کند. ما امیدوار هستیم در آینده نزدیک رضائیان به تیم برگردد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • M IT ۱۷:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۳
    6 10
    برانکو آدم عصبی هست. درست بشو نیست برانکو.انگار 12 بایکن داره فقط.معلومه که خسته میشن. اونم آخر فصل.دقیقه 70هم علیپور میاد زمین.این استرادژی برانکوست.رامین باید برگرده. چوبشو برانکو خواهد خورد
  • M IT ۱۷:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۳
    0 7
    برانکو آدم عصبی هست. درست بشو نیست برانکو.انگار 12 بایکن داره فقط.معلومه که خسته میشن. اونم آخر فصل.دقیقه 70هم علیپور میاد زمین.این استرادژی برانکوست.رامین باید برگرده. چوبشو برانکو خواهد خورد
  • پیزوری IR ۱۸:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۳
    9 6
    پروین باید حد و اندازه های خودشو بدونه و درخواست هاش منطقی باشه راستی از کی تا حالا شاهرودی شده کارشناس؟
  • نادر IR ۲۱:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۳
    2 1
    وقتی با برانکو سر اوکراینی ها برخورد نشد و چندتا سیلی آبدار نخورد الان نتیجه میشه یک مغرور یاغی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس