کد خبر 703302
تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۷
علیرضا فغانی

داور بین‌المللی فوتبال کشورمان، داوطلب انتخابات شورای تهران شد.

به گزارش مشرق، سومین روز از ثبت نام انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در سراسر کشور از ساعت 8 صبح امروز آغاز شد.


در تهران نیز به مانند دو روز گذشته در محل فرمانداری تهران کار ثبت‌نام داوطلبان این دور از انتخابات آغاز شده است.

از صبح امروز برخی از چهره‌های ورزشی نیز ثبت نام‌ کردند.

علیرضا فغانی داور بین‌الملی فوتبال با حضور در فرمانداری تهران برای شرکت پنجمین دوره انتخابات شورای شهر تهران ثبت نام کرد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 8
  • سوسان IR ۱۰:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۲
    3 2
    تیراختورچیها بهش رای میدند خخخخخخخخخخخخ
  • ایرانی با افتخار IR ۱۱:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۲
    6 0
    مسخرشو درآوردن . بابا بخدا شوراهای شهر خیلی جاها حساسیت و اعتبارش کمتر از مجلس نیست . اینقدر سخته که یه سری قوانین وضع بشه تا هر شخصی با هر تخصصی نتونه وارد شه؟چه بسا به خاطر ورود این دوستان خیلی از افراد متخصص و کاردان در این حوزه پشت خط بمونن . فقط به این خاطر که این آقایون با استفاده از محبوبیت تو رشتشون رای میارن . برخی از هموطنانمون هم موقع رای دادن کلا جدی نمی گیرن . بعد 4 سال گوشه به گوشه شهر که راه میرن با دیدن هر مشکل یا کاستی ، بد و بیراه میگن و اعتراض میکنن . کسیم نیست که بگه برادر اونموقع که به کشتی گیر و فوتبالیستو قهرمان المپیک با غالب مدارک تحصیلی اهدایی ، اونم تو رشته تربیت بدنی رای میدادی ، باید به فکر میبودی. اخه مگه کاندیدای شورای شهر ، اون هم پایتخت خاله بازیه؟؟!!! باید تو شرایط مقاطع تحصیلیو بالا ببرن ، رشته های خاصی تعیین کنن و حتما باسابقه اجرایی و حتی المقدور مدیریتی کافی.
  • حسین IR ۱۶:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۲
    2 0
    با سلام از مسئولین اجرائیه تقاضا داریم بحث شورای شهر را ساده نگیرند بدون هیچ گونه جبهه گیری میگم دوستان ورزشی که دردوره گذشته وارد شدند چه اقدامی کردن برای این شهراز خادم یاد بگیرید که رفت حوزه تخصصی خودش کار می کنه وموفقتر نیز هست .من شخصی می شناسم حوزه تخصصی خودش فدای باند بازی وشورا کرد وحالا میگه چرا در استان خودش محبوب نیست .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس