کد خبر 703162
تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۲
شواین اشتایگر

هافبک آلمانی تیم فوتبال منچستریونایتد در پایان فصل آینده از شیاطین سرخ جدا می‌شود.

به گزارش مشرق، اتفاقی که مدت‌ها پیش از این انتظارش می‌رفت، رخ داد و باستین شواین‌اشتایگر، هافبک آلمانی تیم فوتبال منچستریونایتد تصمیم به ترک شیاطین سرخ گرفت.

گفته می‌شود که شواین‌اشتایگر، کسی که ژوزه مورینیو، سرمربی من‌یونایتد او را از ابتدای فصل تاکنون نیمکت‌نشین کرده است، هفته آینده انگلیس را به مقصد آمریکا ترک می‌کند تا برای تیم شیکاگوفایر در لیگ ملی آمریکا (MLS)، توپ بزند.

به گزارش نشریه شیکاگو تریبون آمریکا، شواین اشتایگر با قراردادی که حقوق 4.5 میلیون دلار در سال را برای او تضمین می‌کند، به تیم تحت هدایت ولیکو پائونوویچ ملحق می‌شود.

شواین‌اشتایگر در بیانیه‌ای که در نشریه شیکاگو تریبون منتشر شده است، گفت: در طول دوران بازیگری‌ام، من همیشه به دنبال فرصت‌هایی بوده‌ام که در آنها امید به ایجاد یک تأثیر مثبت بر عملکرد داشته‌ام. رفتن من به شیکاگو فایر هم از این قاعده مستثنی نیست. در جریان مذاکراتم با نلسون رودریگریس (مدیر عامل باشگاه) و پائونو، متقاعد شدم که فلسفه و برنامه‌های باشگاه دورنمای خوبی دارد و من می‌خواهم به این باشگاه برای پیشبرد پروژه‌هایش کمک کنم.

شواین اشتایگر که سال 2015 از بایرن‌مونیخ به منچستریونایتد پیوست، در تمام رقابت‌های این فصل تنها چهار بار توانسته نظر مورینیو را برای میدان دادن به او جلب کند که آخرین مورد آن بازی برابر سن‌اتین در لیگ اروپا بود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس