کد خبر 701861
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۷
پرسپولیس

نیمه اول دیدار تیم‌های الریان و پرسپولیس با نتیجه تساوی به پایان رسید.

به گزارش مشرق،  در ادامه دیدارهای مرحله لیگ قهرمانان آسیا و در گروه D این مسابقات تیم‌های الریان و پرسپولیس از ساعت 18:55 امروز (سه‌شنبه - به وقت تهران) در ورزشگاه جاسم بن حمد دوحه به مصاف هم رفتند که نیمه اول این دیدار با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید. مهدی طارمی در دقیقه 6 زننده گل تیمش در این نیمه بود و برای الریان تاباتا در دقیقه 19 گلزنی کرد.

الریان در این بازی با ترکیب؛ عمر باری، ناتان اوتاویو، گونزالو ویرا، مصعب خضر، عبدالکریم سالم، عبدالرحمن الحرازی، دانیل گومو، کوه میونگ جین، رودریوگو تاباتا، سرجیو گارسیا و سباستین سوریا به میدان آمدند.

ترکیب پرسپولیس را هم در این مسابقه نفراتی چون؛ علیرضا بیرانوند، حسین ماهینی، محسن ربیع‌خواه، سید‌جلال حسینی، صادق محرمی، کمال کامیابی‌نیا، سروش رفیعی، محسن مسلمان، فرشاد احمدزاده، وحید امیری و مهدی طارمی راهی تشکیل می‌دهند.

دقیقه 6: پاس در عمق محسن مسلمان در پشت مدافعان الریان به مهدی طارمی رسید و این بازیکن با یک کنترل  زیبا و ضربه‌ای درجا توپ را از بین پاهای عمر باری تبدیل به گل کرد.

دقیقه 19: سباستین سوریا با ضربه سر پاس خوبی را به رودریگو تاباتا در محوطه جریمه پرسپولیس داد و این  بازیکن بعد از کنترل توپ و چرخش به سمت دروازه بیرانوند از میان مدافعان پرسپولیس با یک ضربه زمینی موفق به گلزنی شد.

دقیقه 23: تاباتا این بار با یک ضربه کاشته از پشت محوطه جریمه پرسپولیس دروازه این تیم را به شدت تهدید  کرد.

دقیقه 28: مسلمان با یک شوت راه دور دروازه الریان را به طور نه چندان جدی تهدید کرد.

دقیقه 39: داور به امیری اخطار داد.

دقیقه 40: داور می‌توانست برخورد توپ به دست مدافع الریان در محوطه جریمه این تیم را پنالتی اعلام کند.

دقیقه 45: ضربه کاشته رفیعی به دیوار دفاعی الریان برخورد کرد. رفیعی لحظاتی بعد با یک شوت سرکش دروازه الریان را به خطر انداخت که دروازه‌بان این تیم توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه 2+45: همکاری خوب مسلمان و احمدزاده در نهایت با شوت مسلمان همراه شد که ضربه او به اوت رفت.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس