قائم مقام وزیر راه و شهرسازی

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر از ابلاغ یارانه ۱۵۰ میلیارد تومانی مسکن مهر به سازمان برنامه و بودجه شب گذشته خبر داد و گفت: وزیر راه و شهرسازی هر روز و به طور مرتب پرداخت تسهیلات ۴۰ میلیونی مسکن مهر را از بانک مسکن پیگیری می‌کند.

به گزارش مشرق، اصغر احمدی مهرآبادی در حاشیه افتتاح واحدهای مسکن مهر پردیس با اشاره به اینکه از مجموع ۲ میلیون و دویست هزار مسکن مهر تاکنون یک میلیون ۹۰۵ هزار واحد به اتمام رسیده است، گفت: در حال حاضر ۱۱۰ هزار واحد مسکن مهر فاقد متقاضی داریم که با ارائه برخی روش‌ها به دنبال جذب مشتری هستیم، بنابراین دولت مجدداً مصوبه‌ای را گذرانه است تا این واحدها تکمیل و به متقاضیان واگذار شود تا تسهیلات این واحدها به بانک‌ها بازگردد.

به گفته وی، ۴۹ هزار واحد مسکن مهر نیز مشکل اراضی دارند که خارج از نوبت در حال حل مشکل قضایی این واحدها هستند.

مهرآبادی افزود: ۲۰ تا ۳۰ هزار واحد مسکن مهر در کشور زیر ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی هستند که تقاضای موثر ندارند و تنها ۲ تا ۳ میلیون تومان از سوی متقاضیان پرداخت شده که باید این واحدها نیز تعیین تکمیل شوند.

مهرآبادی اضافه کرد: در استان تهران ۳۳۴ هزار واحد مسکن مهر به قرارداد رسیده بود تا احداث شود که از این تعداد ۲۷۰ هزار واحد به اتمام رسیده است.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر با اشاره به اینکه ۸۵۰ هزار واحد مسکن مهر در دولت یازدهم واگذار شده است، گفت: وزیر راه و شهرسازی هر روز به طور ویژه پرداخت تسهیلات ۴۰ میلیونی مسکن مهر را برای تزریق به واحدهای مشمول افزایش ۱۰ میلیون تومانی مسکن مهر از سوی بانک مسکن پیگیری می‌کند.

وی تصریح کرد: شب گذشته دولت یارانه ۱۵۰ میلیارد تومانی را تصویب و به سازمان برنامه و بودجه ابلاغ کرد تا این مبلغ صرف آماده‌سازی و محوطه‌سازی واحدهای مسکن مهر شود.

مهرآبادی ادامه داد: در حال حاضر ۱۱۰ واحد مسکن مهر بدون متقاضی داریم که تصمیم گرفته‌ایم به پیمانکار واگذار کنیم تا تبدیل وضعیت شده و به خوابگاه دانشجویی تبدیل شان کنیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • امیر GB ۱۹:۲۱ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۴
    0 0
    خخخخخخخخخخ یعنی جاهایی که هیچکس حاضر نیست بره توش زندگی کنه رو میدن به دانشجو ... اینم از شان و کرامت دانش و دانشجو ... فقط بلدین قشنگ خرف بزنین، در عمل هیچ!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس