کد خبر 701081
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۴
زیدان

سرمربی رئال مادرید از پیروزی که تیمش به دست آورده بسیار خوشحال است و به ستایش از شاگردانش پرداخت. او درباره داوری هم سخن به میان آورد.

به‌ گزارش ‌مشرق، مارکا نوشت: در یکی از حساس ترین بازی‌های  هفته بیست و هفتم رقابت‌های لالیگا رئال‌ مادرید توانست در سانتیاگو برنابئو یک پیروزی ارزشمند را به دست آورد و با نتیجه‌ دو بر یک رئال بتیس را شکست دهد تا با 62 امتیاز به صدر جدول رده‌بندی بر گردد.

زین الدین زیدان از این پیروزی ارزشمند که رئال‌ مادرید به دست آورده خوشحال است و در نشست خبری بعد از بازی درباره عملکرد داوری هم سخن به میان آورد.

سرمربی رئال‌ مادرید، گفت‌: مهم‌ترین ارزیابی درباره این دیدار این است که سه امتیاز حساس را به دست آوردیم. بازی بسیار سختی بود و در دقایق پایانی اذیت شدیم و تحت فشار قرار گرفتیم. بسیار خوشحالم که سه امتیاز را به دست آوردیم و باید به بازیکنان تبریک بگویم. با صبر و حوصله بازی کردیم و باید بگویم که سه امتیاز را با شایستگی به دست آوردیم.

زیدان درباره متهم شدن داوران اسپانیایی به حمایت از رئال‌ مادرید، اظهار کرد: هر کسی این آزادی را دارد که آنچه را که به آن اعتقاد دارد بر زبان آورد. من اصلا وارد مسائل داوری نمی‌شوم. سه امتیاز را به دست آوردیم و این برای من مهم ترین چیز است.

سرمربی رئال‌ مادرید درباره عملکرد کیلور ناواس، سنگربان تیمش گفت‌: درست است که ناواس اشتباه بدی انجام داد ولی  اصلا بین دو نیمه با او درباره این اشتباه صحبت نکردم. اشتباه طبیعی است و بخشی از فوتبال است. همه احتمال اشتباه کردن دارند. در دقایق پایانی ناواس با واکنش بسیار خوبی که داشت دروازه‌ ما را نجات داد و به نوعی اشتباه نخست خود را جبران کرد. کسی که اشتباه نخست را انجام داد با سوپر واکنش خود اجازه نداد گل دوم را دریافت کنیم.

او ادامه‌ داد: رئال‌ مادرید این توانایی را دارد که در هر دقیقه از بازی گلزنی کند. باید آرامش خود را حفظ کنیم. درست است که روی ضربات آزاد و ارسالی توانایی بالایی داریم اما می‌خواهم که در روی بازی زمینی و تدارک حملات هم خوب ظاهر شویم و به گل برسیم.

زیدان درباره صحنه جنجالی ناواس و خطای او روی بازیکن حریف که بسیار سنگربان رئال‌ مادرید را مستحق دریافت کارت قرمز دانستند، ‌اضافه کرد: من آن صحنه را به صورت کامل ندیدم و نمی‌توانم درباره آن اظهار نظر کنم. در پایان باید بگویم که رئال‌ مادرید در این دیدار اذیت شد و این طبیعی است، چرا که تیم‌ها برابر ما بسیار انگیزه دارند.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس