کد خبر 700313
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۲
الحشد الشعبی

سخنگوی بسیج مردمی عراق در محور شمالی عملیات بزرگ آزادسازی موصل از محاصره گروه تکفیری «داعش» در شهر راهبردی «تلعفر» توسط این نیرو خبر داد.

 به گزارش مشرق، «علی الحسینی»، سخنگوی بسیج مردمی عراق در محور شمالی عملیات بزرگ آزادسازی موصل، تصریح کرد: رزمندگان این نیرو همه راه‌های ارتباطی داعش در شهر راهبردی «تلعفر»، به ویژه از محور غربی که به مرزهای سوریه منتهی می‌شود، را قطع کرد.

 سخنگوی بسیج مردمی عراق خاطر نشان کرد: محاصره داعش در تلعفر سهم بسزایی در تسهیل آزادسازی ناحیه تلعفر و مناطق پیرامونی و حومه آن دارد، بویژه آنکه شرایط روحی عناصر داعش در وضعیت بدی قرار دارد و تمام راه‌های کمک و امدادرسانی به آنها قطع شده است.

براین اساس الحسینی پیش‌بینی کرد که در آینده نزدیک شاهد شروع عملیات آزادسازی تلعفر باشیم، بویژه آنکه وی بر ادامه پیشروی نیروهای بسیج مردمی از محور غربی موصل برای تکمیل آزادسازی بخش غربی این شهر و پاکسازی روستاها و مناطق مسکونی قرار گرفته در این محور تاکید دارد.

وی با اشاره به اینکه عملیات نیروی بسیج مردمی عراق در محور غربی شهر موصل به آزادسازی شمار زیادی روستا و منطقه مسکونی و قطع راه‌های اصلی ارتباطی داعش و وارد آوردن ضربات مهلک جانی و مالی به این گروه منتهی شده، افزود: این نیرو تاکنون در چارچوب عملیات آزادسازی بخش غربی موصل علاوه بر آزادسازی ده‌ها روستا و منطقه مسکونی، جان ده‌ها شهروند غیر نظامی عراقی در بند داعش را نیز نجات داده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس