تاج

رئیس فدراسیون فوتبال ایران، گفت: مالیات بازیکنان مربیان از این پس بر اساس در آمد است و نه قرارداد. بدین ترتیب دیگر کسی مالیات پولی که نگرفته را پرداخت نمی کند.

به گزارش مشرق، مهدی تاج با حضور در برنامه بررسی اتفاقات لیگ دسته اول در شبکه ورزش، گفت: اخیرا جلسه‌ای با مسئولان مالیاتی داشتیم که در این مورد به توافق خوبی رسیدیم. در گذشته در بسیاری موارد بازیکنان و مربیان قراردادی بسته بودند و نیمی از آن را دریافت کرده بودند اما با توجه به قراردادی که داشتند باید کل مالیات را پرداخت می‌کردند. قرار بر این شده تا از این پس مالیات بر درآمد لحاظ شود ن بر قرارداد. بدین ترتیب بازیکنان مالیات بر درآمد و پولی که دریافت کرده‌اند را پرداخت می‌کنند نه مالیات بر قرارداد.

وی افزود: مشکلات مالیاتی پرسپولیس و استقلال را با 3 و 5 میلیارد تومان حل کردیم.

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد مشکل حق پخش تلوزیونی عنوان کرد:‌ یک شنبه هفته آینده در این راستا در صدا و سیما جلسه‌ای خواهیم داشت که امیدواریم این مشکلات حل شود و مشکلی از این بابت به وجود نیاید تا نیازی به اقدامات پیشگیرانه نباشد.

وی در مورد شرایط لیگ دسته اول،‌ گفت: لیگ یک شرایط خوبی دارد اما طبیعی است که با مشکلاتی هم روبرو شود. مسابقات 2-3 سال است بر اساس برنامه‌ای که اول فصل داده می‌شود به صورت منظم و بدون جابه‌جایی برگزار می‌شود.امیدوارم در هفته‌های پایانی هم کار به خوبی دنبال شود. از کمیته انضباطی و کمیته استیناف هم خواستیم کمک کنند تا اگر در هفته‌های پایانی تخلفی صورت گرفت این مسئله بررسی شود.

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد اینکه آیا امکان واگذاری تبلیغات محیطی لیگ دسته اول به شرکت دیگری به جز شرکتی که تبلیغات لیگ برتر را بر عهده می‌گیرد وجود دارد تا از انگیزه لازم برای کار برخوردار باشد، گفت: این حرف درستی است و می‌شود این کار را انجام داد. همانطور که می‌دانید در اول راه هستیم. اینکه با تلوزیون قهر و آشتی می‌کنیم نشان دهنده این است که اول راهیم و در مسیری قدم بر می‌داریم که بسیاری از کشورها این راه را طی کردند. امیدواریم برای حق پخش و تبلیغات محیطی شرایط خوبی رقم بخورد تا چرخ باشگاه‌ها بچرخد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس