کد خبر 699403
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۷
وزیر علوم

فرهادی با صدور احکام جداگانه‌ای سرپرست ۳ دانشگاه کشور را منصوب کرد.

به گزارش مشرق، محمد فرهادی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور احکام جداگانه‌ای مهناز ملانظری را به سمت سرپرست دانشگاه الزهرا (س)، منوچهر بابایی‌پور را به سمت سرپرست دانشگاه ملایر و علی نصیری‌طوسی را به سمت سرپرست دانشگاه اردکان منصوب کرد.

در قسمتی از متن این احکام آمده است:

امید است با توکل به خداوند سبحان، ماموریت و وظایف سرپرستی دانشگاه را بر پایه قوانین، سیاست‌ها و برنامه‌های مصوب به انجام رسانید.

بایسته است با پیروی از آموزه‌های اسلامی، مبانی علمی، راهبردهای دولت تدبیر و امید و جلب همکاری دانشگاهیان و صاحب نظران، نقشی شایسته در تحقق اهداف نظام علم و فناوری ایفا نمایید.

مهناز ملانظری عضو هیئت علمی و دانشیار گروه حسابداری دانشگاه الزهرا (س) است و در گذشته مسئولیت معاونت اداری و مالی، عضو هیئت اجرایی جذب، معاون اداری دانشکده ادبیات، زبان‌ها و تاریخ، معاونت آموزشی دانشکده علوم اجتماعی و اقتصادی و سرپرستی دانشکده علوم اجتماعی و اقتصادی این دانشگاه را برعهده داشته است.

همچنین منوچهر بابایی‌پور عضو هیئت علمی گروه فیزیک دانشگاه بوعلی‌سینا و علی نصیری طوسی عضو هیئت علمی و استادیار گروه مهندسی مکانیک دانشگاه اردکان هستند.

وزیر علوم در نامه‌های جداگانه‌ای از خدمات انسیه خزعلی رئیس سابق دانشگاه الزهرا (س)، بهمن حیاتی رئیس سابق دانشگاه ملایر و حسین غفوری چرخابی رئیس سابق دانشگاه اردکان قدردانی کرد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • اکبر جوجه IT ۲۰:۴۸ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۸
    0 0
    متاسفانه این وزارت خانه به شدت ضعیف عملکرده ... حداقل تکلیف این همه موسسه آموزش عالی که برای بقای خودشون به هر قیمتی مدرک میدن رو مشخص میکردید!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس