اشتری

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به اظهار رضایتمندی مقام معظم رهبری از عملکرد ناجا گفت: رضایت معظم له بزرگترین سرمایه و برکت است و باید تلاش ها را ارتقاء داد.

به گزارش مشرق، سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی در مراسم تکریم و معارفه فرمانده پشتیبانی قرارگاه ستاد ناجا، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب ، دوران دفاع مقدس، شهدای عرصه نظم و امنیت و مدافعان حرم و با تبریک ایام پیش رو به ویژه میلاد باسعادت حضرت فاطمه الزهرا (س) اظهار کرد: پشتیبانی قرارگاه ستاد ناجا در پیشبرد اهداف و مأموریت ها نقش موثری دارد، اجرای بسیاری از مأموریت ها در ستاد حاصل برنامه ریزی و تلاش پشتیبانی قرارگاه ستاد ناجا است.

وی افزود: نمایش نظم و اقتدار در ستاد بیانگر رویکرد و معماری کلی نیروی انتظامی است، بنابراین توسعه و تمرکز بر نظم و انضباط در تمام ابعاد و مولفه ها از ضروریات است.

فرمانده نیروی انتظامی با تأکید بر اینکه "انضباط محوری" باید رویکرد مستمر و مداوم باشد، خاطر نشان کرد: اهتمام جدی در حراست و صیانت از ستاد ناجا در ابعاد مختلف باید همواره به صورت دقیق وجود داشته باشد.

عالی ترین مقام انتظامی کشور با بیان اینکه رویکرد "خودکنترلی" و "خودنظارتی" در کسب موفقیت ها نقش موثری دارد ، بیان کرد: خداوند همواره بر همه اعمال ما ناظر ، شاهد و آگاه است بنابراین ملاک ارزیابی خود و عملکرد مان را باید " نظارت خداوند" و "وجدان" بدانیم.

سردار اشتری تأکید کرد: تعامل فرماندهی پشتیبانی قرارگاه ستاد ناجا و سایر معاونت ها و پلیس ها باید "دوسویه" و "مداوم"  باشد و در این راستا باید از ظرفیت و امکانات با "مدیریت منابع" بهره وری بهینه صورت بگیرد.

این مقام عالی انتظامی خاطر نشان کرد: با حفظ حرمت افراد، ترددها در ستاد باید با دقت و هوشمندی کنترل شود.

وی در ادامه با اشاره به نقش موثر سربازان در پیشبرد ماموریت ها و برنامه ها، تأکید کرد: سربازان وظیفه همواره باید مورد احترام و تکریم واقع شوند چرا که سرمایه های گرانبهای کشور هستند، لازم است که برای گره گشایی از مشکلات و دغدغه سربازان دلسوزانه و متعهدانه عمل کنیم.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به اظهار رضایت مندی مقام معظم رهبری از عملکرد ناجا عنوان کرد: رضایت معظم له از اقدامات ناجا بزرگترین سرمایه و برکت است و باید تلاش ها را در جلب رضایت مقام معظم رهبری ارتقاء دهیم.

 سردار اشتری تاکید کرد : خدمت به مردم و سربازی برای امام زمان ( عج) و مقام معظم رهبری  توفیق بسیار بزرگی است ، باید قدردان این سعادت باشیم و همه توان و بضاعتمان را برای اعتلای کشور و خدمتگزاری به کار بگیریم. 

وی در ادامه با اشاره به تکریم و معارفه فرمانده پشتیبانی قرارگاه ستاد ناجا، از اقدامات و خدمات سردار پرویز آهی تقدیر و بیان کرد: سردار آهی فردی متدین ، با اخلاق، پیگیر و ... هستند که خدمات شایسته ای در کارنامه ایشان ثبت شده است.ان شاءالله بتوانیم در مسئولیت دیگری از وجود ایشان بهره مند شویم.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به انتصاب سردار جعفری نسب به عنوان فرمانده جدید پشتیبانی قرارگاه ستاد ناجا عنوان کرد: ایشان نیز از فرماندهان پرتلاش ، پرکار و خوب در نیروی انتظامی هستند و همواره در مسئولیت های مختلف شاهد زحمات و خدمات ایشان بودیم.

وی ضمن آرزوی توفیق برای سردار آهی، برای سردار جعفری نسب آرزوی موفقیت کرد.

منبع: سایت پلیس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس