کد خبر 699254
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۴
علی پورکیانی

قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان تهدید کرد که در صورت عدم پرداخت مطالبات بازیکنان این تیم، آنها مقابل لخویا قطر به میدان نخواهند رفت.

به گزارش مشرق،‌ علی پورکیانی درباره مشکلات تیم استقلال خوزستان و اینکه بازیکنان این تیم هنوز پولی از باشگاه نگرفته‌اند، اظهار داشت: به خاطر وعده‌های سرخرمنی که هر روز به بازیکنان ما می‌دهند و هیچ‌کدام از آنها هم عملی نمی‌شوند، بازیکنان استقلال خوزستان روز گذشته شدیداً اعتراض کردند.

وی افزود: بازیکنان ما امروز (چهارشنبه) هم که برای دیدار مقابل پرسپولیس، قصد سفر به تهران را داشتند، حاضر نشدند سوار هواپیما شوند. پس از صحبت‌هایی که نماینده استاندار استان خوزستان و اداره کل ورزش و جوانان این استان با آنها انجام دادند، بازیکنان نیز حاضر شدند برای دیدار مقابل پرسپولیس، به تهران سفر کنند، اما اگر تا شنبه آینده قسمتی از مبلغ قرارداد بازیکنان پرداخت نشود، آنها هم دیگر تمرین نخواهند کرد. بازیکنان ما تا کنون یک ریال هم از باشگاه نگرفتند، اما به خاطر غیرت مثال‌زدنی‌شان دم از مشکلات نزدند.

قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان در پاسخ به این سؤال که اگر حتی پس از دیدار مقابل پرسپولیس هم پولی به بازیکنان پرداخت نشود، واکنش آنها چه خواهد بود، گفت: امیدوارم مشکلات حل شود. امروز آخرین قول و وعده‌ها را به بازیکنان ما دادند و آنها هم حاضر شدند به خاطر مردم اهواز به مصاف پرسپولیس بروند. باید قبل از دیدارهای آسیایی، قسمتی از مطالبات بازیکنان ما به آنها پرداخت شود.

پورکیانی یادآور شد: ما در هفته آینده در لیگ قهرمانان آسیا با تیم لخویای قطر بازی داریم و نماینده ایران هستیم. اگر پس از دیدار مقابل پرسپولیس، بازیکنان ما پول نگیرند، نه در تمرینات شرکت می‌کنند و نه در لیگ قهرمانان آسیا مقابل لخویا به میدان می‌روند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس