کد خبر 699030
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۹
مایلی کهن

پس از شکست 2 بر یک ملوان مقابل نساجی در قائمشهر محمد مایلی‌کهن سرمربی ملوان با عبدالحمید رمضانی مدیرعامل باشگاه نساجی که مشغول صحبت با داور بود دست به یقه شد.

به گزارش مشرق، سرمربی تیم فوتبال ملوان انزلی با مدیرعامل باشگاه نساجی دست به یقه شد.
 
پس از شکست 2 بر یک ملوان مقابل نساجی در قائمشهر محمد مایلی‌کهن سرمربی ملوان با عبدالحمید رمضانی مدیرعامل باشگاه نساجی که مشغول صحبت با داور بود دست به یقه شد.

کتک کاری سرمربی ملوان با مدیرعامل باشگاه نساجی باعث شد که مایلی‌کهن غش کند و او را به اورژانس بردند.

رمضانی مدیرعامل باشگاه نساجی این خبر را تایید کرد.

رمضانی: مایلی‌کهن جنبه باخت ندارد/ او پس کله من را گرفت!
مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران گفت: محمد مایلی‌کهن جنبه باخت ندارد و در پایان بازی با من درگیر شد.

عبدالحمید رمضانی در مورد اتفاقات آخر بازی نساجی با ملوان گفت: بعد از مسابقه من به سمت داور رفتم تا به او خسته‌نباشید بگویم البته یک جمله هم به داور گفتم اینکه فیلم بازی را یک بار دیگر ببیند تا در آینده اشتباهات بازی امروز را تکرار نکند.

وی افزود: در این لحظه ناگهان محمد مایلی‌کهن پس کله من را گرفت و با من درگیر شد که من از او رد شدم و به رختکن رفتم. نمی‌دانم حرف زدن من با داور چه ارتباطی با محمد مایلی‌کهن دارد؟!

رمضانی در مورد اینکه آیا او هم دست روی مایلی‌کهن بلند کرده یا نه گفت: من هرگز چنین کاری نکردم و از او رد شدم و به رختکن رفتم البته مایلی‌کهن غش کرد و شنیدم که کارش به اورژانس کشید، البته من همواره حرمت بزرگتر و پیشکسوت خودم را دارم اما او به من حمله‌ور شد.

مدیرعامل نساجی مازندران در مورد اینکه چرا بعد از برد 2 بر یک به داور اعتراض کرده گفت: داور در این بازی اشتباهات زیادی داشت. شاید می‌توانست یکی، دو پنالتی به سود ما بگیرد. من فقط به او توصیه کردم فیلم این بازی را ببیند چون در آینده داوری‌اش برای او سودمند خواهد بود.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • یک ایرانی IR ۱۰:۱۷ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۸
    2 0
    فرهنگ ایرانی یکه تو جهان یک
  • مهدی IR ۱۳:۲۵ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۸
    0 4
    یکی ازش بپرسه توی زمین چیکار می کردی تو آخه؟ تو بازیکنی؟ خبرنگاری؟ مسئول برگزاری؟ آخه تقصیر اینم نیست باید یقه اون کسی و بگیری که این رو گذاشته مدیر عامل

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس