تجدید میثاق با شهداء توسط تشکل های شاهد و ایثارگر کشور در حرم مطهر امامزاده صالح تجریش برگزار می شود.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق؛ به مناسبت روز شهید هیئت فرزندان شهدای اسلام با همکاری تشکل های شاهد و ایثارگر کشور در آستان مقدس امامزاده صالح (ع) تجریش مراسم معنوی تجدید میثاق با آرمان های امام راحل (ره) و شهدای گرانقدر دفاع مقدس و همچنین شهدای مظلوم مدافع حرم را برگزار می نمایند.

به منظور این مناسبت خانواده های شهدا، جانبازان و آزادگان در هجدهمین جلسه هیئت فرزندان شهدای اسلام در آستان مقدس حضرت امامزاده صالح (ع) عاشقانه گرد هم می آیند تا تجدید میثاق با شهیدان معزز نموده و یاد آنان را برای همیشه زنده نگه داریم.

قابل ذکر است این مراسم در روز پنجشنبه مورخ 19 اسفند ماه از ساعت 15:00 الی 18:00 همزمان با هجدهمین جلسه ماهانه این هیئت فرزندان شاهد  و مصادف با روز شهید به صورت مردمی و همگانی برگزار می گردد که بیش از  60 تشکل شاهد و ایثارگر از سراسر کشور از ایثارگران عاشقان شهدا و مردم عزیز جهت برگزاری این مراسم حضور و همکاری دارند .

جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر نواندیش خدمتگزار به عنوان یکی از تشکل های ایثارگری ضمن دعوت از اعضاء خویش از تمامی خانواده های معظم شهداء و مردم شهید پرور دعوت بعمل می آورد تا با حضور خویش در این مراسم معنوی در هرچه باشکوه برگزار شدن این مراسم , خادمین خود را همراهی نمایند .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس