کد خبر 698132
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۳

دبیرکل کمیته اجرایی سازمان آزادیبخش فلسطین «ساف» اعلام کرد این نهاد برای پیگیری وضعیت بازداشت‌شدگان فلسطینی، تماس‌های مرتبی با آمریکا دارد.

به گزارش مشرق، «صائب عریقات» دبیرکل کمیته اجرایی سازمان آزادیبخش فلسطین «ساف»، رژیم صهیونیستی را مسئول شکست مذاکرات سازش توصیف و تصریح کرد این رژیم به توافق‌های امضا شده پایبند نیست و همان طرفی است که مذاکرات را متوقف کرده است.
 
بر اساس گزارش خبرگزاری فلسطینی «صفا»، تماس‌ها با دولت آمریکا قطع نشده است و تماس‌های روزانه‌ای با کنسول آمریکا در قدس، درباره وضعیت بازداشت‌شدگان وجود دارد و تماس‌ها در بیشتر از یک سطح است.

عریقات به پرونده اسرا نیز پرداخت و گفت: با تمام تلاش ممکن از کانال‌های دیپلماتیک و سیاسی برای دستیابی به راه‌حل‌های سیاسی سریع در مسأله اسرا می‌کوشیم ، سه پرونده به دادگاه جنایی ارائه داده‌ایم و امیدواریم که مرحله دوم به بازکردن تحقیق منجر شود.

وی در ادامه به بازداشت دوباره تعدادی از اسرای آزاد شده طبق توافق‌های قبلی اشاره کرد و گفت: در حال حاضر حدود 7000 فلسطینی در زندان‌های اسرائیلی محبوس هستند که در میان آنها 300 کودک، 53 زن ، 7 نماینده و 350 «بازداشت موقت» وجود دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس