کد خبر 69749
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۰ - ۰۱:۴۳

حدود یک ماه است که سریالی با عنوان «شوق پرواز» ، جمعه شب ها از شبکه اول سیما به روی آنتن می رود. این سریال که توسط گروه شاهد تهیه شده است ،زندگی یکی از شخصیت های تاریخ معاصر را به تصویر می کشد.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق ، حدود یک ماه است که سریالی با عنوان «شوق پرواز» ، جمعه شب ها از شبکه اول سیما به روی آنتن می رود. این سریال که توسط گروه شاهد تهیه شده است ،زندگی سرلشکر خلبان ، شهید عباس بابایی فرمانده عملیات نیروی هوایی ارتش را به تصویر می کشد. کاراکترهای اصلی این مجموعه تلویزیونی ، شهید عباس بابایی و همسرش ، سرکار خانم صدیقه حکمت هستند.
عباس بابایی به سال 1352 ، در سن 23 سالگی با دختر دایی اش ، سرکار خانم حکمت(متولد سال 1337) ازدواج کرد و ثمره ی این پیوند مبارک ، سه فرزند به نام های سلمی ، حسین و محمد بود.
عباس بابایی در سال 1366 در حالی که فرماندهی عملیات نیروی هوایی ارتش را بر عده داشت ، هنگام شرکت در یک عملیات هوایی علیه دشمن بعثی ، به شهادت رسید.
 عکس زیر یادگاری است از 14 سال زندگی مشترک عباس بابایی و خانم حکمت که کاراکتر های اصلی مجموعه تلویزیونی «شوق پرواز» هستند.


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • رضا ۱۳:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۰
    0 0
    چه عجب از ارتش هم گفتید؟؟؟؟
  • ۱۸:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۱
    0 0
    یعنی در خانم ملیحه حکمت زن شهید عباس بابایی قبل از انقلاب بی حجاب بوده است که اینگونه او را در سریال نشان دادند؟ چرا انقدر آرایش بازیگران زیاد است. یک حرف زیبایی خانم نیلچی زاده در برنامه سمت خدا زدند و آن هم این بود که یکی از علتهای موفقیت این برنامه مومن بودن و پیشرو بودن در اعمال نیک عوامل خود برنامه است و اول از همه برنامه روی اعواملش تاثیر گذاشته و بعد مردم. لطفا بگویید بازیگران حجابشان را درست کنند تا روح شهدا را شاد کنند و برنامه هایشان تاثیر گذار شود/.
  • کیمیا ۱۴:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۴
    0 0
    اقای شهاب حسینی وخانم حمیدی ازلحاظ چهره هیچ شباهتی باشهیدبابایی وهمسرشون ندارن چرادرسریال خواهر شهیدبابایی در کودکی نقشی نداشتن؟
  • داثوش ۱۵:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۳۰
    0 0
    من قبلا آشنایی مختصری درمورد زندگی شهید بابایی داشتم .به این سریال چند ایراد اساسی وارد است 1-اینکه اختلاف سنی شهید بابایی باهمسرشان 8سال بوده که به معنای این است که اگه شهید بابایی 9سال داشته ودرتعزیه خوانی پدرش شرکت میکرده ونقش اسماعیل را بازی میکرده است خانم حکمت 1ساله بوده که دراین سریال این دوزوج را دقیقا هم سن وسال معرفی کرده اند2-در این سریال باوجود اینکه ایشان خلبان هستند کارگردان اصلا تخصصی عمل نکرده وجنبه کاری زندگی ایشان بسیار کمرنگ بوده است
  • حدیث ۲۲:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۳
    0 0
    اقا یاخانوم محترم ناشناسی که از حجاب حرف زدی لارمه بهت یاداوری بشه که انسان خوب بودن مساوی با حجاب به معنای چادر چاقچو که تو می شناسی نیست کما این که همسر دکتر شریعتی هم حجاب از نوعی که برای شما تعریف شده نداشت.. چشم ها را باید شست.. جور دیگر باید دید..

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس