کد خبر 697232
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۷

در روزهای گذشته رسانه های خارجی روی حضور کارلوس کی روش در تیم ملی آفریقای جنوبی حسابی مانور دادند و حتی اعلام کردند که امروز ممکن است کی روش سرمربی تیم ملی آفریقای جنوبی شود. در حالیکه تیم ملی باید آماده مقابله با دو تیم قطر و چین شود، این اخبار عجیب مرتب منتشر می شوند.

به گزارش مشرق،تیم ملی فوتبال ایران در روزهای نوروز ۱۳۹۶ دو بازی حساس با تیم های ملی قطر و چین در دوحه و تهران دارد.
 
در روزهای گذشته رسانه های خارجی روی حضور کارلوس کی روش در تیم ملی آفریقای جنوبی حسابی مانور دادند و حتی اعلام کردند که امروز ممکن است کی روش سرمربی تیم ملی آفریقای جنوبی شود. در حالیکه تیم ملی باید آماده مقابله با دو تیم قطر و چین شود، این اخبار عجیب مرتب منتشر می شوند.
 
کارلوس کی روش در تمام روزهای حضورش در ایران بارها با ماجرای استعفا از تیم ملی تیتر یک رسانه ها شده است. مشکلات او با مدیران فوتبال ایران چه در دوره علی کفاشیان و چه در دوره مهدی تاج همواره ادامه داشته است.
 
در هر حال قرارداد او با فدراسیون فوتبال ایران طوری است که جدایی کی روش از تیم ملی نمی تواند به این راحتی ها  باشد. ماجرای دادن و گرفتن غرامت سنگین از هر دو طرف، یکی از موانع اصلی جدایی است. جدا از همه اینها در یکی دو ماه گذشته هم درگیری های کلامی و رسانه ای کی روش و برانکو حوصله هواداران فوتبال را سر برده بود و به همین دلیل زمانی که خبر ارائه لیست تیم ملی توسط کارلوس کی روش به فدراسیون فوتبال آن هم بدون پرسپولیسی ها منتشر شد، علاوه بر حوصله افکار عمومی و مدیران فوتبال ایران، حوصله مدیران وزارت ورزش و جوانان هم سر رفت.
 
به همین دلیل حدود ۱۰ روز پیش جلسه ای در وزارت ورزش و جوانان بین سلطانی فر و تاج برگزار شد که در آن بر حل و فصل اختلاف ها و دعوت شدن از همه بازیکنانی که لیاقت پوشیدن پیراهن تیم ملی را دارند، مطرح شد و در نهایت خبر آمد که کارلوس کی روش نام پرسپولیسی ها در لیستش قرار داده است. شاید اگر کی روش نام پرسپولیسی ها در لیست نمی گذاشت در آستانه دو بازی مهم تیم ملی در جام جهانی، شوک دیگری به فوتبال ایران وارد می شد.
 
این اتفاق یعنی دعوت از پرسپولیسی ها پس از مصاحبه حمایتی برانکو از تیم ملی در سایت باشگاه پرسپولیس افتاد تا هر دو طرف یعنی کی روش و برانکو نشان دهند که کوتاه آمده اند و حالا کی روش و برانکو دیگر اختلافی با هم ندارند.   
 
در هر حال امروز هم خبرگزاری خبرآنلاین خبر داد که کارلوس کی روش نامه ای به فدراسیون فوتبال داده و در آن اعلام کرده که در تیم ملی فوتبال ایران می ماند و با قدرت به کارش ادامه خواهد داد و حتی در این نامه اعلام کرده دیگر مشکلی با برانکو ندارد.
 
معنی نامه کی روش مطمئنا این است که او می خواهد برای اولین بار در تاریخ فوتبال ایران، تیم ملی فوتبال ایران دو بار به صورت متوالی و با یک سرمربی به جام جهانی صعود کند.
 
به نظر می رسد پس از پایان بازیهای این هفته لیگ برتر لیست تیم ملی اعلام شود و اردوی تیم ملی در یک هفته آخر سال ۹۵ در تهران تشکیل شود. بازی با عراق در ۲۸ اسفند در برنامه کارلوس کی روش است و همه اینها نشان می دهد او قرار نیست جایی برود. او می خواهد با تیم ملی فوتبال ایران صعود دوباره به جام جهانی را جشن بگیرد. البته این انگیزه شخصی اوست، علاوه بر همه اینها پاداش خوبی طبق قرارداد با فدراسیون فوتبال به کی روش تعلق می گیرد و همه این عوامل دست به دست هم خواهد داد تا او در تیم ملی بماند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس