به گزارش مشرق، این خودرو که برای نخستین بار در جهان از سیستم سوخت رسانی سلولی قابل کنترل در جهان بهره میبرد دارای چهار موتور الکتریکی با ولتاز پایین است که Quant ۴۸Volt وعده داده است تا دارای عملکرد چشمگیر باشد.
قدرت پیشرانه این خودرو حول و حوش ۷۶۰ اسب بخار از چهار موتور الکتریکی ۱۴۰ کیلووات است که شتاب صفرتا صد آن ۲.۴ ثانیه و حداکثر سرعت آنئ نیز در حدود ۳۰۰ کیلومتر در ساعت به صورت محدود است.
بر خلاف وسایل نقلیه سلول سوختی معمولی که از هیدروژن فشرده بهره میگیرند فناوری نانوفلوسل توسط یک مایع الکترولیت با نام تجاری ‘bi-ION’ بهره میگیرد که طبق اعلام شرکت سازنده غیر سمی، غیر قابل اشتعال و بسیار سازگار با محیط زیست است.
قدرت پیشرانه این خودرو حول و حوش ۷۶۰ اسب بخار از چهار موتور الکتریکی ۱۴۰ کیلووات است که شتاب صفرتا صد آن ۲.۴ ثانیه و حداکثر سرعت آنئ نیز در حدود ۳۰۰ کیلومتر در ساعت به صورت محدود است.
بر خلاف وسایل نقلیه سلول سوختی معمولی که از هیدروژن فشرده بهره میگیرند فناوری نانوفلوسل توسط یک مایع الکترولیت با نام تجاری ‘bi-ION’ بهره میگیرد که طبق اعلام شرکت سازنده غیر سمی، غیر قابل اشتعال و بسیار سازگار با محیط زیست است.
با فناوری جدید این شرکت قادر به استفاده از ولتاژ پایین با عملکرد بالا است.