کد خبر 692867
تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۸

ارتش سوریه در ادامه پیشروی‌های خود، بر 8 روستا در حومه شرقی حلب مسلط شد.

  به گزارش مشرق به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، ارتش سوریه با به هلاکت رساندن آخرین تروریست ها در مناطقی از حومه شرقی حلب، بر 8 روستا مسلط شد.

ارتش و نیروهای مسلح سوریه، امنیت و ثبات را به روستاهای مغاره ابوجبار، مشرفه ابوجبار، بیجان، بلندی راهبردی بیجان، رسم الکما، رسم الکبیر، شویلخ و بلندی راهبردی حمیمه در حومه شرقی حلب بازگرداندند.

ارتش سوریه همچنین ده ها کیلومتر از خندق ها، تونل ها و خاکریزهایی که تروریست های داعش برای جلوگیری از پیشروی نیروهای سوری در این روستاها ایجاد کرده بودند، را پاکسازی و منهدم کرد.

همچنین نیروهای مهندسی سوریه، صدها بمب و مینی را که تروریست های داعش در این 8 روستاها و مناطق کشاورزی حومه شرقی حلب کارگذاشته بودند، خنثی کردند.

در حومه شرقی حمص نیز ارتش و نیروهای مسلح سوری مستقر در این منطقه، گستره سلطه خود را در منطقه بیارات افزایش داده و بر مناطق غربی آن مسلط شدند.

به گزارش خبرنگار سانا، ارتش سوریه با هدف قرار دادن مواضع تروریست های داعش در غرب منطقه بیارات، خسارات جانی و تسلیحاتی بسیاری بر آنان وارد آورد.

جنگنده های سوری نیز مواضع تروریست ها در محله "وعرالقدیم" را در شهر حمص هدف قرار دادند.

از سوی دیگر، در درگیری های گروه های تروریستی در حومه ادلب و حما، شماری از آنان کشته و زخمی شدند. تروریست های جندالاقصی ده ها نفر از هیئت تحریر الشام را در مسیر شهر حمص هدف قرار داده و به هلاکت رساندند.

تروریست‌های جند الاقصی همچنین 3 خبرنگار گروه تروریستی جیش النصر را در حومه شمالی حما اعدام کردند.

ارتش سوریه نیز مراکز تجمع تروریست‌های جبهه النصره در روستاهای هبیط و رکایا سجنه در حومه جنوبی ادلب هدف قرار داد. در این عملیات یک تروریست کشته و 13 نفر زخمی شدند. همچنین دو خودروی حاوی سلاح و مهمات تروریست ها در این روستاها منهدم شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس