کد خبر 690506
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۱

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با تشریح آخرین وضعیت جوی محورهای مواصلاتی کشور از هموطنان خواست تا حدالمقدور امروز و امشب عازم جاده‌ها نشوند.

به گزارش مشرق، سرهنگ نادر رحمانی در تشریح آخرین وضعیت جوی محورهای مواصلاتی کشور اظهار داشت: بر اساس گزارش‌های دریافتی، بارش برف در اکثر محورهای استان‌های اردبیل، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، زنجان، قزوین، کردستان، همدان، مرکزی، سمنان، البرز و شرق استان تهران ادامه دارد.
 
وی ادامه داد: همچنین بارش برف در محور ایلام به کرمانشاه در استان ایلام، کوهرنگ به مسجدسلیمان در چهارمحال بختیاری، تربت حیدریه به مشهد در خراسان رضوی، سلفچگگان ساوه، سلفچگان اراک و سلفچگان تفرش در استان قم، کرمان به بافت و کرمان به راور در استان کرمان، محورهای کنگاور و سنقر در کرمانشاه و محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه در استان مازندران ادامه دارد.
 
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با اعلام بارش شدید برف در محورهای کوهستانی شمال کشور گفت: با توجه به بارش سنگین برف و کولاک شدید، محور هراز از ساعت 7 صبح مسدود شد و همچنین تردد تریلی در محور قدیم قزوین رشت و آزادراه قزوین زنجان از ساعت 7 صبح امروز تا اطلاع ثانوی ممنوع است.
 
رحمانی اضافه کرد: علاوه بر این، تردد در محورهای موصالاتی استان‌های چهارمحال و بختیاری، آذربایجان شرقی، قزوین، اردبیل، سمنان، کرمان، فارس، کردستان، زنجان، همان، مرکزی، کرمانشاه و ارتفاعات محورهای چالوس، هراز، فیروزکوه تنها با همراه داشتن تجهیزات زمستانی و زنجیرچرخ امکان پذیر است.
 
وی گفت: علاوه بر این موارد، بارش باران نیز در اکثر محورهای استان تهران، فارس، اصفهان، ایلام، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال بختیاری، قم، کرمانشاه، مازندران و محورهایی از استان کرمان و هرمزگان گزارش شده است.
 
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در پایان با تاکید بر اینکه امروز و امشب به هیچ وجه زمان مناسبی برای سفر نیست خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط نامساعد جوی در اغلب استان‌های کشور، توصیه می‌شود تا هموطنانی که قصد سفر دارند، سفر خود را به زمان دیگری موکول کنند و در صورت الزامی بودن سفر، حتما با باک پر و همراه داشتن تجهیزات زمستانی و اطلاع از آخرین وضعیت جوی، سفر خود را آغاز کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس