به گزارش گروه خواندنی های مشرق، این نظر سنجی توسط موسسه سیسکو بین ۲۸۵۳ زن و مرد ۲۱ تا ۲۹ ساله دانشجو و یا دارای تحصیلات دانشگاهی از ۱۴ کشور جهان انجام شدهاست. در این نظر سنجی سه گزینه در مورد اینترنت برای پرسش شونده مطرح شدهاست که عبارتند از:
۵۵ درصد از دانشجویان و ۶۲ درصد از فارغالتحصیلان گزینه سوم را انتخاب کردهاند. همچنین ۳۰ درصد از هر دو دسته گزینه دوم را انتخاب کردهاند. ۴۰ درصد دانشجویان اینترنت را مهمترین چیز برشمردهاند که مهمانی با ۲۵ درصد، قرار ملاقات با ۱۳ درصد و موسیقی با ۱۰ درصد در رتبههای بعدی قرار گرفتند. ضمن اینکه ۶۳ درصد از سوال شوندگان دسترسی به اینترنت را به دسترسی به خودرو ترجیح دادهاند.
نکته جالب دیگر در این نظرسنجی این است که ۷۷ درصد از سوال شوندگان، نحوه دسترسی به اخبار و اطلاعات را از طریق اینترنت دانستهاند. این درحالی است که تلوزیون تنها ۷ درصد را در این بین به خود اختصاص داده است.