شبکه دوم تلویزیون رژیم صهیونیستی جزییات جدیدی از قضیه فساد و دریافت رشوه درباره خرید زیردریایی های آلمانی که بنیامین نتانیاهو و افسران رژیم صهیونیستی در آن دست داشتند، منتشر کرد.

به گزارش مشرق، برخی افسران نیروی دریایی رژیم صهیونیستی در قضیه دریافت رشوه در معامله زیردریایی های آلمانی با نتانیاهو شریک هستند.
 
بنا بر این گزارش، اسناد و مدارک جدیدی وجود دارد که نشان می دهد، شرکت آلمانی تیسن کروپ سازنده زیردریایی ها مبالغ زیادی به افسران رژیم صیهونیستی با عنوان هزینه های کاری پرداخت کرده است.
 
برپایه این گزارش، بعد از دو دهه از رویکرد رژیم صهیونیستی به ساخت زیردریایی در بندر کیل آلمان، جزییات جدید نگران کننده ای از این معاملات بعد از اعترافات موشه یعالون وزیر سابق جنگ رژیم صهیونیستی فاش شده است.
 
بر اساس مدارک رسمی که آرییل مرگلیت عضو کنیست رژیم صهیونیستی در سال 2014 میلادی و بعد از بررسی هایی که سازمان نظارت بر حساب های این رژیم در ساخت کشتی های آلمانی انجام داد، نشان می دهد که این شرکت آلمانی مبالغ هنگفتی رشوه به مقامات ارتش صهیونیستی در چارچوب معامله زیردریایی با تل آویو داده است.
 
شبکه دوم تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که شرکت آلمانی این مبالغ را با استفاده از عنوان هزینه های کاری به افسران نیروی دریایی اسراییل (رژیم صهیونیستی) با رتبه های مختلف پرداخت کرده تا به این وسیله بر پرداخت رشوه سرپوش بگذارد.
 
تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که هزاران مدرک وجود دارد که به زودی در آلمان و برخی از آنها نیز توسط پلیس اسراییل (رژیم صهیونیستی) منتشر خواهد شد.
 
نماینده کنیست رژیم صهیونیستی گفت که اکنون این مساله به تصمیم دادستان کل تل آویو مربوط است که فرایند حقیقت یاب را به تحقیقات جنایی تبدیل کند.
 
وی افزود: تعدادی از شخصیت های اسرائیلی (صهیونیستی) مانند نتانیاهو هم هستند که باید در این باره گزارش دهند.
 
رسانه های رژیم صهیونیستی پیشتر اعلام کرده بودند که شرکت آلمانی «تیسن کروپ» در معاملات مشکوکی فرو رفته که شامل پرداخت رشوه به گروه های مختلف در سراسر جهان از جمله مقامات اسرائیلی (صهیونیستی) برای معاملات فروش زیردریایی هاست.
 
براساس آنچه رسانه های صهیونیستی فاش کرده اند، این رژیم یادداشت تفاهمی را برای خرید سه زیر دریایی دلفین با این شرکت آلمانی در خفا، امضاء کرده است.
 
علی رغم مخالفت ارتش رژیم صهیونیستی با خرید زیردریایی های جدید، اما رایزنی ها به صورت مخفیانه با شرکت آلمانی انجام شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس