دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور از آمادگی یادمان شهدای دشت ذوالفقاری برای پذیرش زائر با ظرفیت کامل خبر داد.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، سردار نادر ادیبی دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور  از بهره برداری کامل یادمان شهدای دشت ذوالفقاری آبادان در ایام اوج راهیان نور جنوب خبر داد و گفت: یادمان شهدای دشت ذوالفقاری طی مدت گذشته با همت مسئول یادمان و همکاری نیروهای مسلح ضمن بازسازی مناسب از وقایع آن دوران، خاکریزها و سنگرها و به شکل مناسبی جانمایی شده است.

وی با اشاره به  ظرفیت اسکان 300 نفری زائران در این یادمان، اظهار کرد: گویا سازی این منطقه عملیاتی با استفاده تسلیحات سنگینی که توسط سپاه در این یادمان قرار گرفته، فضای خوبی را برای پذیرش زائر فراهم کرده است که امسال با ظرفیت کامل در اختیار زائران قرار خواهد گرفت.

سردار ادیبی ادامه داد: مدیر یادمان دشت ذوالفقاری (قاسم صادقی) یکی از رزمندگان دوران دفاع مقدس است و با روحیه انقلابی و جهادی کار مشغول به فعالیت برای توسعه زیرساخت‌های این یادمان و خدمت‌رسانی به زائران راهیان نور است.

دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور با اشاره به رشاد‌تهای مردم آبادان و بیان مجاهدت مردم آبادان در مقابله با رژیم بعث عراق و اقشار گوناگون در اوایل جنگ در این یادمان، بیان کرد: این یادمان متعلق به اقشار مختلف و مردم آبادان بوده و باید از این ظرفیت برای زائران راهیان نور برداشت مناسبی از مظلومیت مردم ایران و اقشار مختلف از جمله شهید شاهرخ ضرغام انجام شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس