مسئول یادمان شهدای دشت ذوالفقاری آبادان تصریح کرد در این سنگرها به غیر از پتو، چراغ والور و یک عدد فانوس وجود دارد و زائران یادمان، شب را در حال و هوای سنگرهای دفاع مقدس صبح می کنند.

مسئول یادمان شهدای دشت ذوالفقاری آبادان در گفتگو با خبرنگار گروه جهاد و مقاومت مشرق گفت: طبق تفاهم نامه امضا شده با مسئول راهیان نور بسیج دانشجویی، کاروان راهیان نور دانشجویی در سنگرهای زمان دفاع مقدس اسکان داده می شوند.
 
قاسم صادقی با اشاره به ساخت سنگرهایی با حس و حال دوران دفاع مقدس، افزود: بر اساس این تفاهم نامه از 10 تا 27 اسفند، کاروان های دانشجویی با حضور در یادمان شهدای دشت ذوالفقاری در سنگرهای رزمی، شب را به صبح خواهند رساند.
 
وی تصریح کرد در این سنگرها به غیر از پتو، یک دستگاه چراغ والور و یک عدد فانوس وجود دارد و زائران یادمان، شب را در حال و هوای سنگرهای دفاع مقدس صبح می کنند.
 
صادقی همچنین به آمادگی این یادمان برای پذیرایی از 300 نفر در هر شبانه روز اشاره کرد و گفت: ظرفیت سنگرها 150 نفر است و 150 نفر هم در حسینیه یادمان، اسکان پیدا می کنند.
 
همه می توانند خوابیدن در سنگر را تجربه کنید 
مسئول یادمان شهدای دشت ذوالفقاری آبادان از شروع سفرهای راهیان نور از چند روز آینده خبر داد و گفت: کاروان های راهیان نور و حتی خانواده هایی که با وسیله نقلیه شخصی به آبادان سفر می کنند می توانند با هماهنگی قبلی، شبی را در سنگر رزمندگان، صبح کنند.
  همه می توانند خوابیدن در سنگر را تجربه کنید
گفتنی است سنگرهای یادمان شهدای دشت ذوالفقاری آبادان در خطوط دفاعی شهر آبادان و محور عملیاتی گروه فدائیان اسلام به فرماندهی شهید سید مجتبی هاشمی قرار دارد. پیکر شهید شاهرخ ضرغام در این منطقه مفقود شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس