فرمانده هوانیروز از بازآماد پنج فروند از انواع بالگردهای پشتیبانی و رزمی در پایگاه چهارم هوانیروز خبر داد.

به گزارش مشرق، امیر خلبان هوشنگ یاری فرمانده هوانیروز از بازآماد پنج فروند از انواع بالگردهای پشتیبانی و رزمی در پایگاه چهارم هوانیروز اصفهان خبر داد.
 
امیر یاری در بازدید از پایگاه چهارم هوانیروز اصفهان، از یگان‌های مختلف اطلاعات، عملیات و گردان‌های پروازی و نگهداری و تعمیر، گزارش‌های لازم را از روند پیشرفت امور دریافت کرد.

وی همچنین در جمع مسئولان پایگاه چهارم هوانیروز طی سخنانی با گرامی‌داشت نبردها و حماسه‌های ماندگار هوانیروز در صحنه‌های مختلف خدمت به کشور گفت: به موازات بصیرت و شجاعت خلبانان، تعهد و تخصص کارکنان فنی هوانیروز بود که همواره باعث عزت و آبروی هوانیروز در نظام و انقلاب شد.

امیر یاری با یادآوری خلق حماسه‌های نگهداری و تعمیر در صحنه‌های نبرد دوران دفاع مقدس گفت: متخصصین نگهداری و تعمیر هوانیروز، شبانه و با کمترین امکانات در مناطق عملیاتی غرب و جنوب، بالگردها را آماده پرواز می‌کردند، تا صبح فردا با دستان خلبانان شجاع هوانیروز، کمر دشمن را در هم شکنند و این اقدام همان سرایش سرود «ما می‌توانیم» بود.

وی ضمن اظهار رضایت از روند کار پنج فروند بالگرد بازآماد شده، این اقدام را در تداوم حماسه‌های دفاع مقدس دانست و گفت: ان‌شاءالله در دهه شکوهمند فجر امسال به‌طور رسمی، این بالگردها به ناوگان قدرتمند و عظیم پروازی هوانیروز خواهد پیوست.

سرهنگ ستاد خلبان علی عفیف، فرمانده پایگاه چهارم هوانیروز ارتش در طول این بازید، در طی مراحلی روند امور را به فرماند هوانیروز گزارش داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس