کد خبر 6794
تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۸۹ - ۰۰:۳۴

مجمع روحانيون در اقدامي هماهنگ با حزب مشارکت و سايت نوروز اقدام به هياهو و ردگم کني درباره اظهارات سردار مشفق عليه فتنه سال 88 کردند.

به گزارش مشرق، کيهان نوشت: «مجمع» و «سايت نوروز» همزمان به انتشار مقالاتي عليه اين اظهارات پرداختند و ادعا کردند به استناد سخنان سردار مشفق، انتخابات مهندسي شده بود چرا که دستگاه هاي اطلاعاتي کشور به رصد کردن عرصه پرداخته اند!
در بيانيه منتشره به نام مجمع روحانيون آمده است: از مجموع مطالب و گفتار سردار مشفق اقرار شده که يک جريان نظامي امنيتي خارج از حد و وظايف خود دست به اقدامات غيرقانوني از دو سال قبل از انتخابات و پس از انتخابات زده و با شيوه هاي غير قانوني، غيرشرعي، غير انساني و غيراخلاقي به مهندسي انتخابات پرداخته اند... ايشان بي پروا ادعا مي کند که اقدامات قانوني و آشکار اصلاح طلبان براي براندازي نظام است. اين چه ادعاي مسخره اي است که آقاي خاتمي براي روي کارآمدن به جذب حمايت خارجي بپردازد؟ و زشت تر و مفتضح تر، تهمت آشکار دريافت ميليون ها دلار پول از بيگانگان براي لطمه به انقلاب است.
فرار به جلوي نويسنده-گان- بيانيه منتسب به مجمع روحانيون در حالي است که محمدعلي ابطحي پيش از اين با اشاره به برنامه ريزي گروه هاي موثر در فتنه براي آشوب (به واسطه القاي تقلب و ...) تصريح کرده بود شعار تقلب، اسم رمز آشوب بود. در اين ميان معلوم نيست مجمع روحانيون ملاقات کساني نظير خاتمي با راسموسن (دبير کل ناتو) و جورج سوروس را انکار مي کند يا اختصاص بودجه هاي رسمي از سوي وزارت خارجه و کنگره آمريکا و برخي کشورهاي اروپايي به فتنه گران مدعي اصلاح طلبي را؟ آيا مجمع مي تواند حمايت علني اوباما و کلينتون و رابرت گيتس و شيمون پرز و نتانياهو را از مدعيان اصلاح طلبي و فتنه سبز کتمان کند و اگر اين حمايت هاي سياسي و مالي و اطلاعاتي و رسانه اي پرحجم واقعيت دارد که دارد بايد پرسيد، اين حمايت ها براي تقويت جمهوري اسلامي بوده يا براندازي آن و فتنه گران لانه کرده در گروه هايي نظير مجمع، کدام بخش ها از پازل دشمن را - در همسايگي گروهک هايي چون منافقين، بهائيت، نهضت آزادي، تندرو ... پر مي کرده اند؟
از سوي ديگر اينکه وزارت اطلاعات و اطلاعات سپاه پاسداران بر سازمان هاي جاسوسي انگليس و آمريکا و اسرائيل پيش دستي کرده و نيروهاي ميداني اين جريان را تحت نظر گرفته اند و گذر زمان هم درستي ارزيابي هاي آنان را نشان داده، درخور تقدير نسبت به عمل به وظايف قانوني و انقلابي و ملي خود هستند همچنان که پاسداري از انقلاب يکي از وظايف ذاتي سپاه پاسداران است.
فتنه گران در اجراي سناريوي آشوب و براندازي چنان هيجان زده بودند که از هيچ اقدامي- از آشوب خياباني گرفته تا شعار به نفع آمريکا و اسرائيل و هجمه به جمهوري اسلامي، امام خميني، ولايت فقيه و رهبري و سرانجام هتاکي نسبت به اسلام و عاشوراي حسيني - دريغ نکردند و همه اين اقدامات در کارنامه خيانت هاي برخي اعضاي مجمع روحانيون و حزب مشارکت به ثبت رسيده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۱:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۸
    0 0
    اگرباید خدا یاری کند که امام زمان زودتر ظهور کند تا وضع ایران درست شود چون دین اسلام درحال ضربه خوردن از ما مسلمانان است!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس