کد خبر 677454
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۶

تیم والیبال هاوش گنبدکاووس در هفته هفدهم لیگ برتر والیبال باشگاه های ایران با نتیجه 3 بر 2 تیم متین صالحین ورامین را شکست داد.

به گزارش مشرق، در این بازی که چهارشنبه شب در سالن المپیک گنبدکاووس برگزار شد و در ست اول، دو تیم بازی برابر و پایاپایی را به نمایش گذاشتند و در نهایت متین صالحین ورامین موفق شد با نتیجه 25 بر 23، این ست را به سود خود تمام کند.
 
در ست دوم بازی نیز دو تیم رقابتی نزدیک و دیدنی را به نمایش گذاشتند و با گذر از امتیاز 25 نشان دادند که به سادگی حاضر به واگذار کردن نتیجه نیستند اما در آخر هاوش گنبد با پیشی گرفتن از حریف، با نتیجه 29 بر 27 نتیجه این ست را از آن خود کند.
در ست سوم متین صالحین ورامین بازی برتری را به نمایش گذاشت و موفق شد با نتیجه 25 بر 20 تیم برتر میدان باشد .
 
تیم هاوش گنبد کاووس در ست چهارم با تلاش یاران خود برای فرار از باخت خانگی موفق شد در یک بازی برتر، با نتیجه 25 بر 19 به پیروزی رسیده و بازی را به ست پنجم بکشاند.
تیم میزبان با روحیه گرفتن از برد در ست چهارم و در سایه حمایت ها و تشویق های تماشاگران خود، در ست پنجم نیز برتری خود را برحریف دیکته کرد و با نتیجه 15 به 10 به پیروزی رسید.
 
سردادن شعارهایی همچون 'فدراسیون ، شهرداری تبریز پیوندتان مبارک' در اعتراض به رای کمیته انضباطی فدراسیون والیبال که نتیجه بازی نیمه تمام هاوش گنبد و شهرداری تبریز در هفته پانزدهم را سه بر صفر به نفع شهرداری تبریز اعلام کرد و نیز امضای طومار از سوی تماشاگران حاضر در اعتراض به رای کمیته انضباطی از حاشیه های این دیدار بود.
در این دیدار مدیر کل ورزش و جوانان استان و نیز فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس و معاونان آنها حضور داشتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس