کد خبر 675862
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۹

ساک دستی می تواند به تنهایی در دست هر فرد بصورت یک بیلبورد تبلیغاتی متحرک ایفای نقش نماید و قطعا نقش قابل توجه ای را در پیشبرد اهداف سازمان یا شرکت شما بازی می کند.

ساک دستی تبلیغاتی، به عنوان نوعی بسته بندی و یا حتی در بعضی موارد به عنوان نوعی هدیه تبلیغاتی، به خصوص در یک دهه گذشته جایگاه خاصی پیدا کرده است.
 
چگونگی سفارش ساک دستی کاغذی و پارچه ای بصورت آنلاین و فوری
 


ساک دستی
 
ساک دستی می تواند به تنهایی در دست هر فرد بصورت یک بیلبورد تبلیغاتی متحرک ایفای نقش نماید و قطعا نقش قابل توجه ای را در پیشبرد اهداف سازمان یا شرکت شما بازی می کند.
 
به رغم سابقه نه چندان زیاد استفاده فراگیر این کالا در سطح جامعه و با توجه به نو بودن آن، تا کنون نام های متنوعی به آن اطلاق گردیده است . مانند : «ساک دستی»، «ساک خرید»، «بگ شاپ (Bag Shop)»، «شاپینگ بگ(Shopping Bag)» و غیره.
 
ساک دستی تبلیغاتی غالبا در موارد زیر به کار برده می گردد:
 
۱- بسته بندی کالاهای فروشگاهی مانند پوشاک، ساعت،  قطعات کامپیوتری و الکتریکی . طلا و جواهر، آرایشی و بهداشتی، و غیره.
 
۲- بسته بندی هدایای تبلیغاتی مانند سالنامه (سررسید)، کتاب های گرانبها ، ست های مدیریتی، لوح بزرگداشت و یادبود و غیره.
 
۳- بسته بندی جهت  کاتالوگ ها، برشور ها .  فولدر ها، اسناد و فهرست بها و غیره . خصوصا در هنگام برگزاری فستیوال ها، سمینار ها و یا شرکت در نمایشگاه ها.
 
این کالا در حال حاضر در انواع و اقسام جنس های کاغذی، پارچه ای و یا نایلونی تولید می گردد.
 
ساک دستی کاغذی با انواع کاغذ گلاسه، مقوای پشت طوسی و یا کرافت ساخته می گردد که دو مدل گلاسه و مقوای پشت طوسی به جهت استحکام بالاتر باید با سلفون روکش گردد.
 
بر خلاف این که تصور می شود ساک دستی کاغذی تبلیغاتی ،به علت جنس کاغذی آن از دوام و پایداری کمی برخوردار است ، ولی تجربه ثابت کرده است، این محصول علاوه بر داشتن استحکام زیاد به دلیل داشتن روکش سلفونی حتی توان حمل تا ۱۰ کیلوگرم وزن را در برخی از ابعاد آن دارد.
 
ساک دستی پارچه ای نیز یک راه تبلیغاتی بسیار مهم در بین صنوف و فروشگاه ها می باشد .در سال های اخیر ، با  توجه به پاکیزگی محیط زیست و بقای آن برای آینده ، صنوف ، فروشگاه ها و مراکز تجاری و اداری با روی آوردن به ساک دستی پارچه ای که از الیاف زود بازیافت تولید می شود، ترغیب شده اند و به علت تنوع و رنگ ها و طرح های مختلف ساک دستی پارچه ای  ، بازار ی رقابتی نیز  بین آنها بوجود آمده است . ساک دستی پارچه ای در ابعاد و اندازه های مختلف تولید و برای مصرف تولید و عرضه می شود .
 
با توجه به پیشرفت های دنیای امروز و دغدغه های فراوان افراد در جوامع امروزی ، هزینه کردن زمان و پول برای سفارش ساک دستی (ساک دستی کاغذی یا ساک دستی پارچه ای)  راهی پیچیده و غیر صحیح میباشد ، وب سایت هایی جهت انجام سفارش به صورت آنلاین راه اندازی شده اند که با بهترین امکانات  شما دیگر نیازی به صرف زمان جهت مراجعه و پیگیری حضوری نداشته باشید و بتوانید به راحتی از کانال های ارتباطی سفارش خود را ثبت و پیگیری نمائید . این وب سایت ها مراحل سفارش ساک دستی شما را از تولید تا تحویل کالا با دقت بالا  نظارت کرده و به سرعت به دست شما می رسانند.
 
از مزیت های دیگر این روش سفارش (سفارش آنلاین) این است که طرح ساک دستی تبلیغاتی  شما پیش از وارد شدن به پروسه چاپ، توسط متخصصین چاپ بررسی و کنترل کیفیت شده و در صورتی که طرح ارسالی شما برای تهیه ساک دستی  ،مشکلی برای چاپ داشته باشد، پشتیبانی وب سایت به شما اطلاع داده و تا برطرف شدن آن، پیگیری های لازم را انجام می دهد.
 
همچنین  امان  دسترسی سریع و راحت شما به قیمت های ساک دستی در تیراژهای مختلف و انواع کاغذهای مخصوص چاپ ساک دستی  است. می توانید قیمت ها را با هم مقایسه کرده و با انتخاب نوع چاپ( افست، دیجیتال)  و روکش ( سلفون مات، سلفون براق و غیره) سفارش خود را ثبت کنید.
 
پیش از ثبت سفارش از پشتیبانی آنلاین سوال های خود را بپرسید و راهنمایی های لازم را دریافت کنید.
 
 امکان پرداخت آنلاین در این سایت ها نیز از مزیت بسیار مهم دیگری است که باعث صرفه جویی در  در وقت و زمان شما خواهد شد.
 
در  سفارش آنلاین ، زمان چاپ و تحویل ساک دستی به شما اعلام می شود در نتیجه دیگر نیازی به پیگیری چاپ از طرف شما نیست.
 
بسیاری از این وب سایت ها،خدماتی مثل  امکان ارسال رایگان سفارش، تضمین کیفیت، گارانتی و پشتیبانی آنلاین نیز ارائه می دهند تا شما با خیال راحت بتوانید سفارش دهید و با کمترین هزینه زمانی و مالی ، ساک دستی سفارشی خود را دریافت کنید.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس