کد خبر 67552
تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۰ - ۱۳:۵۸

يكي از مصدومان حادثه كه از نيروهاي آتش‌نشاني بود به بيمارستان كسري و ديگري به بيمارستان شهداي تجريش منتقل شدند.

به گزارش گروه خواندنی های مشرق، حسن عباسي، با بيان اينكه تكنيسين‌هاي اورژانس تهران در ساعت 15 دقيقه بامداد صبح دوشنبه از طريق تماس مردمي در جريان وقوع تصادفي در انتهاي بزرگراه نواب قرار گرفتند گفت: امدادگران پس از حضور در صحنه حادثه دريافتند يك دستگاه خودرو سواري زانتيا به دلايل نامشخصي از لاين حركتي خود به لاين ديگري سقوط كرده و واژگون شده است.

وي با بيان اينكه در اين حادثه سه تن مجروح شدند گفت:‌ حال يكي از مصدومان اين تصادف وخيم گزارش شده است كه اين مصدوم 24 ساله توسط عوامل اورژانس به بيمارستان لقمان منتقل شده است.

مدير روابط عمومي اورژانس تهران همچنين از مصدوميت دو نفر در روز گذشته بر اثر ريزش‌آوار در داخل تونل مترو قيطريه خبرداد و به ايسنا گفت: يكي از مصدومان حادثه كه از نيروهاي آتش‌نشاني بود به بيمارستان كسري و ديگري به بيمارستان شهداي تجريش منتقل شدند.

عباسي با اشاره به مصدوميت سه نفر بر اثر تصادف با موتورسيكلت خاطرنشان كرد: اين حادثه در ساعت 22:55 به عوامل اورژانس اطلاع داده شد كه ماموران پس از حضور در محل واقع در بزرگراه حقاني بعد از پارك طالقاني سه مصدوم حادثه را به بيمارستان فيروزگر منتقل كردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس