میثم رشیدی مهرآبادی با اشاره به چاپ کتاب جدیدش در قالب زندگی‌نامه شهید «قدرت الله چگینی» گفت: در کتاب جدید نقصهای کتاب «معلم شهر» را برطرف کرده و بزودی از سوی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس منتشر می‌شود.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، «میثم رشیدی مهرآبادی» نویسنده کتاب‌های دفاع مقدس در گفت‌وگو با دفاع پرس، از انتشار کتاب جدیدش خبر داد و اظهار داشت: با توجه به معروفیت شهید «قدرت الله چگینی» در استان قزوین، کتاب زندگی‌نامه این شهید بزرگوار را به طور سیر تاریخی از کودکی تا شهادت به سفارش بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین تهیه کردم.

وی ادامه داد: پیش از این، کتاب «معلم شهر» در خصوص زندگی‌نامه شهید «قدرت الله چگینی» با یاری «محسن نجفی» و به سفارش بنیاد شهید استان قزوین تهیه کرده بودم.

نویسنده کتاب‌های دفاع مقدسی خاطرنشان کرد: کتاب جدید در قالب داستانی در 200 صفحه آماده شده است. نگارش و ویرایش اولیه کتاب به اتمام رسیده و بزودی برای چاپ در اختیار بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس قرار می‌گیرد. در این کتاب به جمع آوری اطلاعات بیشتر در خصوص زندگی این شهید بزرگوار پرداختیم. از این رو این کتاب جدید با کتاب «معلم شهر» کاملا متفاوت خواهد بود.

رشیدی مهرآبادی عنوان کرد: از شهید چگینی عکس‌های زیبایی از وی به یادگار مانده است که در کتاب جدید دست نوشته، سخنرانی‌ها و عکس‌های رنگی را به ضمیمه کتاب اضافه کرده ایم.

وی به انتشار کتاب اشاره کرد و گفت: تا پایان سال یادواره‌ای جهت زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای استان قزوین به ویژه شهید چگینی برگزار خواهد شد که در این مراسم کتاب رونمایی می‌شود.

نویسنده کتاب‌های دفاع مقدسی در خصوص شخصیت شهید «قدرت الله چگینی» اظهار کرد: این شهید بزرگوار از مبارزان انقلابی بوده که ارتباط نزدیکی با شهید رجایی داشت. وی معاون آموزش و پرورش استان قزوین بود و فعالیت‌های انقلابی وی عامل ترور توسط منافقین در قزوین شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس