کد خبر 67324
تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۰ - ۱۲:۱۳

تصویر زیر بازی فوتبال مسعود باستانی، عیسی سحرخیز، مهدی محمدیان و احمد زیدآبادی از مجرمان سیاسی-امنیتی در زندان اوین را نمایش می دهد.

به گزارش مشرق به نقل از خبرنامه دانشجویان ایران، در حالی که رسانه های ضدانقلاب هر روز گزارش‌های مستند(!) از وضع نامطلوب زندانیان سیاسی ارائه می دهد اما واقعیت طور دیگری است.
همانطور که در عکس زیر پیداست مسعود باستانی (با شلوار توی جوراب)، عیسی سحرخیز (با تی‌شرت سیاه)، مهدی محمدیان (با تی‌شرت سفید و شلوار سفید سه‌راه)، احمد زیدآبادی (با پیراهن راه‌راه، پشت به دوربین در حال قدم زدن) در زندان اوین مشغول بازی گل کوچیک هستند.

پیش از این نیز مجید توکلی مسئول نگارش نشریات موهن "هيچ كس مقدس نيست" و "كلاغ ها" در دانشگاه امیرکبیر که در عصر روز 16 آذر88 با لباس زنانه هنگام فرار از دانشگاه دستگیر شد در نامه ای که رسانه های ضدانقلاب منتشر کردند به بازی والیبال در بین زندانیان اشاره کرده بود.

وی در بخشی از این نامه نوشته بود: "...ناراحتی دیوانه کننده ای سراسر وجودمان را فرا گرفته بود ولی فرزاد می گفت چیزی نیست و احتمالا چند سوال می خواهند بپرسند. او می دانست ولی مثل همیشه چنان پرروحیه بود که اصلا به روی خودش نمی آورد. باورکردنی نبود؛ تا چند دقیقه قبل با هم در کتابخانه بودیم. علی هم که والیبال را نیمه کاره رها کرده بود و سر و رویش را شسته بود و داشت آماده می شد. خیلی سخت و دردناک بود؛ معمولا همین ساعت هر روز، علی پس از ورزش می آمد تا با هم فیزیک بخوانیم."

فارغ از وضعیت مطلوب زندان اوین برای زندانیان سیاسی – امنیتی معلوم نیست به چه علت به راحتی از داخل زندان این تصاویر و یا نامه های سراسر توهین به ملت ایران توسط این افراد در جامعه منتشر می شود؟!

گفتنی است مسعود باستاني از روزنامه نگاران دوم خردادي و از فعالان سايت جمهوريت در جلسه دادگاه اعتراف کرده بود که براي سياه نمايي عليه نظام ماهيانه از بيگانگان پول مي گرفته است.

اين متهم به كودتاي مخملي و اغتشاشات اخير تهران در بخشي از اظهارات خود گفت: بنده مدت 10 سال در كار حرفه اي خبرنگاري در داخل كشور مشغول بودم و در دوران گذشته از نظر فكري گرايشات چپ ماركسيستي داشتم.

وي به اخذ وجه نقدي از سوي رسانه هاي بيگانه توسط يك صرافي در تهران كه ماهيانه به وي ارائه مي كردند اعتراف كرد و گفت: چندي پيش فردي به نام شميراني گرداننده يكي از رسانه هاي ضدانقلاب در كانادا از من خواست تا از وضعيت سنديكاهاي كارگري ايران گزارشي تهيه كنم و در ازاي مبلغ 400 دلار كانادا آن رابه اين رسانه ها ارائه دهم كه من با ارسال اين گزارشات به خارج موجب تبليغ عليه نظام شدم.

وي در پايان گفت: از سوي راديو ضدانقلابي چكاوك به صورت ماهيانه بين 300 الي 350 دلار طي 2 الي 3 سال دستمزد دريافت مي كردم.

عيسي سحرخيز نیز مدير مسئول روزنامه هاي زنجيره اي در دوران اصلاحات و همكار رسانه هاي ضدانقلاب به دريافت پول از رسانه هاي دشمن در قبال مصاحبه با آنها اعتراف كرده است.

احمد زيدآبادي نیز از اعضاي گروهك ملي- مذهبي و دبيركل سازمان ادوار تحكيم است که پیش از این در مطلبي مدافعانه از جريان راديكال موسوم به چپ، با عنوان «درباره بازداشت دانشجويان چپ»، گرايش به هر مرام و مسلك و تبليغ آن را حق طبيعي افراد عنوان نموده و تصريح مي دارد: درباره آنان ]طيف چپ[ فقط مي توانم اين نكته را يادآور شوم كه از نگاه من، هر فردي كه در هر گوشه اي از اين آب و خاك چشم به جهان گشوده است از حق بديهي اعتقاد به هر مرام و مسلك و تبليغ و انتشار مسالمت آميز آن در چارچوب حقوق، وظايف و مسئوليت هايي كه براي شهروند تعريف مي شود، برخوردار است؛ و هر فرد، نهاد يا دولتي كه با اعمال زور او را از تحقق حقوقش باز دارد مستوجب نكوهش و سرزنش است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس