
به گفته رئیس کنفرانس مدیریت بازاریابی دانشگاه تهران، شرکتکنندگان در دو سطح حرفهای و آماتوری میتوانند آثار خود را در قالب دستهبندیهای، تبلیغات چاپی (مکتوب)، تبلیغات رادیویی، تبلیغات تلویزیونی، تبلیغات محیطی، تبلیغات دیجیتالی به جشنواره ارسال کنند.
لازم به ذکر است شرکت در این جشنوار هیچگونه هزینه نداشته و کلیه کانونهای تبلیغاتی، شرکت ها و سازمانها و فعالان این حوزه میتوانند به صورت رایگان در این جشنواره شرکت کنند.
صاحبان آگهی میتوانند به وب سایت کنفرانس به نشانی www.marketingmanagement.ir مراجعه و فرم مربوط به خود را تکمیل و فایل اثر تبلیغاتی خود را بارگذاری کنند.