جانشین فرمانده کل سپاه با اشاره به اینکه حصر و منزوی شدن و طرد از جامعه کمترین واکنش ملت و نظام به فتنه‌گران است، گفت: هیچ چیز جز هزاران مرتبه اعدام نمی‌تواند جبران‌گر زخم‌های وارده از سوی فتنه‌گران به ملت باشد.

به گزارش مشرق، سردار حسین سلامی در مراسم گرامیداشت روز بصیرت 9 دی که عصر امروز با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان البرز ، نمایندگان مردم کرج در  مجلس شورای اسلامی، فرماندهان نظامی و انتظامی، خانواده شهدا و مردم همیشه در صحنه البرز  در مصلی کرج برگزار شد، با تبریک این روز اظهار داشت: 9 دی روز تجلی ایمان ملت ایران برای دفاع از اسلام است.

جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه این روز لیله القدر انقلاب اسلامی ایران است، بیان کرد: این روز تجلی حماسه و معادل صدها سال وقار و عظمت و بزرگی ملت ایران و جاودانگی اسلام عزیز است.

وی با اشاره به اینکه خانواده شهدا از انقلاب و ارزش‌های ایران حمایت کرده‌اند، گفت: ملتی که از تاریخ به خوبی عبرت بگیرد دیگر مجبور به تحمل صحنه‌های تلخ نیست.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه ملت ایران از نحوه شهادت امام علی (ع) این عبرت را گرفت که اگر ولی مسلمین تنها بماند فرق وی به دست شقی‌ترین انسان در محراب نماز شکافته می‌شود، افزود: مردم از عاشورا آموختند که اگر بر پیمان خود ثابت قدم نباشند و در تشخیص حق و باطل اشتباه یا جهل و طمع کنند، امام(ع) تنها می‌ماند و اهل بیت ایشان به اسارت می‌روند.

وی با اشاره به اینکه این صحنه‌ها آفریده شد تا دیگر در تاریخ اسلام تکرار نشود، بیان کرد: در 2 سده اخیر، ملت ایران عبرتهای بزرگی در یافت کرده است.

سردار سلامی با بیان اینکه تمامی عقب‌ماندگی‌ها، مصیبت‌ها، حقارت‌های جهان اسلام و به ویژه ملت ایران نتیجه تسلط انگلیس و آمریکا بر آنهاست، ادامه داد: تنها کشوری که همراه آمریکا هویت ملت‌های مسلمان را به غارت برده انگلیس است.

وی با اشاره به اینکه ملت ایران می‌داند که آمریکا و انگلیس مجرمان اصلی کودتاهایی بودند که حاکمان دیکتاتور در بلاد اسلامی و ایران را بر سر کار آورده‌اند، عنوان کرد: همواره سیاست‌زدگان غرب زده و غرب‌گرا که قبله‌گاه تفکرشان غرب بوده است عامل اصلی سیطره بر ملت‌های مسلمان هستند.

سردار سلامی با بیان اینکه ایران ضربه‌های جبران‌ناپذیر بر پیکره خود دیده است، افزود: در حال حاضر هم رسوبات و بازماندگان دشمن در پیکره جامعه ما وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه دشمنان به سبب بیداری، آگاهی، روح انقلابی و بصیرت مردم نمی‌تواند آرزوهای خود را به دست آورند، افزود: انقلاب ایران یکی از شکوهمندترین حماسه‌های جهان است و ملت ایران بزرگ‌ترین شکست تاریخ را به بزرگترین قدرت امپراطوری تحمیل کرد.

وی با اشاره به اینکه از 38 سال پیش انگلیس و آمریکا و متحدین غربی و نظام‌های مرتجع عربی با هم متحد شدند که سرنوشت ملت را به گورستان جهل ببرند، گفت: ایران 8 سال در برابر همه قدرت باطل دنیا که کمک‌های تسلیحاتی، سیاسی و روانی به عراق می‌کردند، ایستاد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه یک ملت به نام اسلام برای نخستین بار 2 ابر قدرت را در نقشه‌های شوم خود ناکام کرد، افزود: دشمن بعد از آن با تحریم اقتصادی وارد میدان شد تا ملت ایران را در جهان با فشار اقتصادی منزوی کند.

وی با اشاره به اینکه دشمن با مسدود کردن مسیرهای اقتصادی ایران همراه با چاشنی تهدید نظامی سعی در فلج کردن آن داشت، بیان کرد: دشمن می‌خواست ثابت کند که هیچ کشوری در جهان بدون تکیه بر ابر قدرتهای جهان نمی‌تواند زندگی کند.

سردار سلامی با بیان اینکه ما در تحریم‌ها توانستیم در زمینه‌های موشکی، هسته‌ای، فنی به پیشرفت‌های نوین برسیم، ادامه داد: خطرناک‌ترین جنگ دشمن تهاجم فرهنگی و اتصال آن به فتنه 88 بود.

وی با اشاره به اینکه در سال 88 ایران در اوج قدرت‌یابی در داخل و خارج و غلبه بر مشکلات بود، گفت: 85 درصد مردم در انتخابات شرکت کردند و این یعنی نظام در  عالی‌ترین موقعیت قرار داشته است.

سردار سلامی با بیان اینکه در آن دوران شهوت قدرت‌طلبی و تبعیت از نفس کسانی را که از این نظام آبرو گرفته بودند، گرفت و می‌خواستند شکست را بر مردم تحمیل کنند، ادامه داد: آنان می‌خواستند از نظام باج بگیرند.

وی افزود: در کجا این‌گونه عمل می‌شود که قبل ار اعلام نتایج انتخابات، کاندیدایی پیروزی خور را اعلام کند و بگوید اگر من پیروز نشدم، در این انتخابات تقلب شده است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه بعد از فتنه 88 تحریم دشمن فشرده‌تر شد، افزود: حمله به نمادهای مقدس در آن دوران بسیار دردناک بود و می‌خواستند امنیت جامعه را از بین ببرند.

وی با اشاره به اینکه ملت ایران چهره خادمان و خائنان را به خوبی از هم تشخیص می‌دهد، اظهار داشت: سران فتنه می‌خواستند اغتشاش و ناامنی فضای کشور را بگیرد که مردم با حماسه 9 دی مسیر آنان را مسدود کردند.

سردار سلامی با بیان اینکه ما در قلب آتش در منطقه زندگی می‌کنیم، افزود: اما با وجود این موارد در آرامش و امنیت هستیم.

وی با اشاره به اینکه حصر و منزوی شدن و طرد از جامعه کمترین واکنش ملت و نظام به فتنه‌گران است، بیان کرد: هیچ چیز جز هزاران مرتبه اعدام نمی‌تواند جبران‌گر زخم‌های وارده از سوی فتنه‌گران به ملت باشد.

سردار سلامی با بیان اینکه اینها از دشمنان خارجی به سبب اینکه ملت را فریب می‌دهند بدتر هستند، افزود: با حضور ملت ایران در 9 دی فتنه آنها باطل شد و همه کسانی که می‌خواستند نور خدا را خاموش کنند خود خاموش شدند.

‌جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه امروز به جای جنگ با دشمن در خیابان‌ها در کنار مدیترانه با آنها می‌جنگیم، اظهار داشت: امروز شوکت ایران در جهان رخ‌نمایی می‌کند و حل مسائل منطقه بدون ایران ممکن نیست.

وی با بیان اینکه ملت ایران از حضور یک رهبر حکیم بهره می‌برد، ادامه داد: با رهبری ایشان توانسته‌ایم به شکوه برسیم و ملت ایران اجازه نمی‌دهد ‌کسی سرنوشتش را با غرب گره بزند‌.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس