کد خبر 671486
تاریخ انتشار: ۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۱

چشمه‌های آبی که آب شرب دمشق را تأمین می‌کند، از سوی تروریست‌های تکفیری آلوده شده است و آنها در یک اقدام جنایتکارانه اقدام به ریختن نفت‌کوره در آنها کرده‌اند و سبب آلوده شدن آن شده‌اند و از چهار روز پیش آب در دمشق قطع شده است.

  به گزارش مشرق، درگیری‌ها در اطراف منطقه «بسیمه» در «وادی بردی» در حومه غربی دمشق میان ارتش سوریه و گروه‌های تروریستی تشدید شده و ارتش جبهه جدیدی را در این محور در سایه حملات گسترده به مواضع تروریست‌ها گشوده است.

یک منبع میدانی در این زمینه گفت: نیروهای ارتش توانستند به عمق دو کیلومتری منطقه وادی بردی از ابتدای عملیات خود وارد شوند، در این عملیات، 17 تروریست کشته و بیشتر مواضع آنها در شهرک‌های بسیمه،‌ الحسینیه و عین الفیجه منهدم شده است.

این منبع افزود مذاکرات با گروه‌های مسلح در این منطقه به نتیجه‌ای نرسیده و این گروه‌ها با ساماندهی و حل اوضاعشان یا خروج و حرکت به‌سمت ادلب مخالفت و تهدید کرده‌اند که مخازن آب عین‌الفیجه را منفجر خواهند کرد،‌ مخازنی که آب شرب دمشق را تأمین می‌کند. این منبع افزود نبرد آزادسازی روستاهای وادی بردی تا زمان رسیدن به اهداف ترسیم شده،‌ متوقف نخواهد شد.

از سوی دیگر رسانه‌های حامی گروه‌های تروریستی تصاویری منتشر کرده‌اند که نشان می‌دهد بخش‌هایی از ساختمان چشمه الفیجه پس از بمب‌گذاری این مکان توسط تروریست‌های جبهه النصره ویران شده است،‌ تروریست‌ها با هدف فشار بر ارتش سوریه برای توقف عملیات خود دست به این اقدام زده‌اند.

چشمه‌های آبی که آب شرب دمشق را تأمین می‌کند، از سوی تروریست‌های تکفیری آلوده شده است و آنها در یک اقدام جنایتکارانه اقدام به ریختن نفت کوره در آنها کرده‌اند و سبب آلوده شدن آن شده‌اند و از چهار روز پیش آب در دمشق قطع شده است.

خبر دیگر این‌‌که تروریست‌های القابون و شهرک‌های قلمون شرقی و روستاهای وادی بردی و تجمع الحرمون در بیانیه‌ای از تشکیل فرماندهی نامی واحد تحت عنوان آنچه ائتلاف دفاعی مشترک خوانده‌اند، خبر داده‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس