اتلتیکومادرید با شکست گیخوئلو و ویارئال با پیروزی برابر تولدو در مجموع دو بازی رفت و برگشت به مرحله یک هشتم نهایی کوپا دل ری صعود کردند.

به گزارش مشرق، دیدارهای برگشت مرحله یک‌هشتم نهایی کوپا دل ری سه‌شنبه شب در اسپانیا برگزار شد. در مهم‌ترین بازی اتلتیکومادرید چهار بر یک مهمانش گیخوئلو را شکست داد و با توجه به نتیجه دیدار رفت (شش بر صفر به نفع اتلتیکو) تیم اسپانیایی به یک هشتم نهایی صعود کرد. گل‌های اتلتیکو را در این بازی نیکلاس گایتان, خوان فران, آنخل کورئا و فرناندو تورس به ثمر رساندند. گیخوئلو در دقیقه ۳۳ با اخراج یکی از بازیکنانش ۱۰ نفره شد.

در دیگر بازی مهم سه‌شنبه شب ویارئال برابر تولدو یک بر یک متوقف شد. ویارئال با توجه به پیروزی سه بر صفر در دیدار رفت به مرحله بعد صعود کرد.

رئال سوسیداد نیز با تساوی یک بر یک مقابل وایادولید به یک‌هشتم صعود کرد. بازی رفت سه بر یک به نفع رئال به پایان رسیده بود.

مالاگا از جام حذفی اسپانیا حذف شد. این تیم برابر کوردوبا چهار بر سه شکست خورد. دیدار رفت نیز با پیروزی دو بر صفر کوردوبا به پایان رسیده بود.

لاس پالماس با شکست اوئسکا در میان ۱۶ تیم برتر کوپا دل ری قرار گرفت. این تیم توانست دو بر یک اوئسکا را شکست دهد. در بازی رفت دو تیم به تساوی دو بر دو رسیدند.

امشب دیگر دیدار های این مرحله برگزار می شود که در مهم‌ترین بازی بارسلونا میزبان ارکولس است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس