کد خبر 662645
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۰

خبرگزاری رویترز در خبری فوری اعلام کرد که گروه تروریستی داعش ابوالحسن مهاجر را به عنوان سخنگوی رسمی خود تعیین کرده است.

به گزارش مشرق، رویترز اعلام کرد: در یک پیام صوتی که گروه تروریستی داعش آن را منتشر کرده، آمده است که این اقدام پس از آن صورت می گیرد که ' ابومحمد العدنانی' سخنگوی سابق این گروهک کشته شده است.

بر اساس این گزارش، گروه تروریستی داعش که در آستانه اضمحلال قرار دارد، با اعلام سخنگویی یک تکفیری دیگر، بدین وسیله یک بار دیگر به کشته شدن یکی از سرکردگان ارشد خود اعتراف کرده است.

جزئیات بیشتر این خبر تاکنون منتشر نشده است.

ابومحمد العدنانی سخنگوی خودخوانده پیشین داعش 9 شهریور 95 (30 آگوست 2016) در حملات ائتلاف ضد داعش در شهر 'الباب در استان حلب سوریه کشته شد.

ابو محمد عدنانی که نام اصلی وی ' یاسر نزال الراوی' بود و از نام های مستعار مختلفی استفاده می کرد، متولد سال 1977میلادی در شهرک 'بنش'‌در استان ادلب در شمال سوریه بود.

وی در سال های حیات خود از نام هایی همچون ' جابر طه فلاح' ، ' ابو خطاب' و 'ابوصادق راوی'‌ استفاده می کرد .

نیروهای آمریکایی در سال 2005 عدنانی را در استان الانبار در غرب عراق بازداشت کردند، اما پس از تشکیل گروه تروریستی داعش وی را آزاد کردند.

او پس از پیوستن به داعش به سمت 'امیر منطقه شام' که در تقسیم بندی این گروه تروریستی یک مقام ارشد به شمار می رفت، منصوب شد.
منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۲۱:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۵
    0 0
    1- حشد الشعبی عراق با 150 هزار نیرو توانایی درگیری همزمان با ارتش آمریکا و ترکیه را دارد و نباید از تهدیدات ترکیه و آمریکا بترسد و باید کار داعش را تمام نمایند و 10 هزار نیروی مازادشان را باید به حومه حلب و غوطه دمشق بفرستند - اگر عراقی ها الان از غرب غرب غرب فقط غرب موصل حمله نکنند یعنی داعش هیچ گاه در منطقه شکست نخواهد خورد و مقاومت در نهایت شکست خواهد خورد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس