سرپرست معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش از پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان فرهنگی 94 در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش مشرق، حسین فرزانه در گردهمایی روسای کانون های بازنشستگان سراسر کشور که در باشگاه فرهنگیان تهران برگزار شد، اظهار داشت: برون سپاری کارها و استفاده از منابع  غیردولتی از رویکردهای آموزش و پرورش است.
 
وی افزود: مشکلات کانون های بازنشستگی تنها از طریق منابع دولتی حل نمی شود بنابراین بایدکانون های بازنشستگی ، راهکاری را در خصوص درآمدزایی ارائه کنند.
 
فرزانه خاطرنشان کرد : آموزش در جهان به سرعت در حال تحول و دگرگونی است و جوامعی در حوزه آموزش موفق‌تر هستند که بر منابع مالی غیردولتی متکی هستند.
 
وی گفت: سازمان دانش آموزی و اتحادیه انجمن های اسلامی، دو نهادی هستند که با استفاده  از منابع غیردولتی نه تنها مجموعه خود را مدیریت می کنند بلکه به درآمدزایی نیز پرداخته اند و در این زمینه موفق بوده اند.
 
سرپرست معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیرآموزش و پرورش ،کسری اعتبارات را مهم ترین معضل آموزش و پرورش دانست و افزود : پرداخت پاداش بازنشستگان 94 ، اولین اولویت  آموزش و پرورش است که پیگیری های آن انجام شده و به زودی به حساب آنها واریز خواهد شد.
 
فرزانه با اشاره به موضوع مشارکت ها افزود: ظرفیت ها و ساز و کارها دو مولفه مهمی است که باید در جذب منابع مالی غیردولتی مورد توجه و بررسی قرار گیرد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس