کد خبر 661829
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۶

پیشروی نیروهای عراقی در استان نینوا موجب نگرانی گسترده سرکردگان داعش شده است؛ به گونه‌ای که آنها در تازه‌ترین اقدام دفاعی، دانشگاه موصل را به سنگر تبدیل کردند.

 به گزارش مشرق، به نقل از شبکه خبری العالم، یک مقام عراقی گفت که داعش برای ایجاد مواضع دفاعی در دانشگاه موصل بخش های وسیعی از ساختمان اصلی آن را با بلدوزر ویران کرد.

بر اساس این گزارش، از زمان آغاز عملیات آزادسازی موصل در ۲۶ مهرماه امسال تاکنون، صدها کیلومتر زمین و ده ها روستا و شهر از جمله نمرود در استان نینوا و اطراف موصل از دست تروریست‌های داعش آزاد شده است.

با آزاد سازی گسترده مناطق مختلف اطراف موصل روند بازگشت ساکنان این شهرها به خانه هایشان آغاز شده و نیروهای ارتش، حشد الشعبی و پیمشرگه ساکنان این مناطق را در رسیدن به خانه های خود کمک می کنند.
منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • اسب نر ۱۳:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۴
    0 0
    هنوز موصل رو نگرفتن !!؟ داعش سه سوته شصت درصد عراق گرفت اینا تکون نخوردن حالا واسه گرفتن اون مناطق پونصد سال باید صبر کرد ........ داعش تا میتونه به عراق ضرر زده و خسارت مالی و جانی وارد کرده ......... لعنت بر هر کی بی عرضه و بزدله ____________
  • ۱۵:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۴
    0 0
    جناب زرنگ اگه از خیانت و فرار عناصر ارتش و دولتی که بگذریم نکته مهم این است که داعش میکشت و نیز با استقبال مردمی وارد شهرها میشد و کسی هم مخالف و جلودارشون نبود ولی حالا باید ارتش با عناصری از داعش بجنگه که در بین لایه های مردم آمیخته شده اند خراب کردن یک ساختمان مثلا ده طبقه با لودر یا دینامینت شاید یکساعت وقت ببره ولی ساختن همون ساختمون شاید در چند سال ممکن باشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس